جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

۹۶

تقلب در امتحان موجب نزدیکی دلها می گردد!!


شاید باورتون نشه ولی اون دختری که اصلا از ترکیبش خوشم نمیومد وقتی داشت بهم تقلب می داد چقدر در نظرم خوشگل شده بود! تو اون لحظه که داشت بهم تقلب می داد به نظرم زیباترین دختر دنیا بود و حاضرم قسم بخورم اگه تو اون لحظه هیلاری داف میامد سر جلسه ی امتحان و بهم می گفت:     (ohhh come on baby )

در جواب می گفتم (برو کشکتو بساب {معادل واژه ی "... بخور!!") و شاید یکی هم می زدم پس گردنش!!

پی نوشت:

ولی اگه بعد از امتحان دوباره هیلاری میومد و ازم عذر می خواست که بد موقع مزاحم شده و دوباره بهم همون جمله ی بالا رو می گفت، ایندفعه قبولش می کردم!

نظرات 2 + ارسال نظر
جوووون 15 تیر 1389 ساعت 02:26 http://joooon.blogsky.com

میدونم چرا... چون بعد امتحان رفتی تشکر کنی دختره به تخم نداشتش هم نگرفتت...
حال من رو بفهم که از قبل دخترک رو قبولش داشتم و سر امتحان هم بهم حال داد... بلهههه این رو هم صداش رو در نیار

سارا 4 دی 1393 ساعت 13:53

یبار همه ی تقلبامو سری امتحان دادم به یه پسره پاشدم رفتم بیرون!
بعدها فهمیدم همه رو ازش گرفتن و کلی التماس کرده که تطبیق ندن با برگه ها:)))))))))))
بعد بهم پیشنهادم داد ولی من که ازش خوشم نمیومد فقط گفتم وقتی میرم بیرون جیبام قُلُمبه نباشه بهم شک کنن:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد