جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

۱۲۸

اگه بدونین چه خاکی به سرم شد.


زنای ذهنی کردم. طرف حامله شد!!

۱۲۶

گفت (فاصله ی ما از زمین تا آسمونه)

.

.

ولی نگفت من تو آسمونم یا خودش!

۱۲۵

برای خودکشی باید از عزرائیل وقت قبلی گرفت؟!!

۱۲۳

قدیما جوونا شب تا صبح بیدار می موندند و نماز شب می خوندند.

امروزه جوونا شب تا صبح بیدار می مونن تا all items گودرشونو صفر کنن!

فرو بره این زندگی!

۱۲۱

بخاطر عملکرد ضعیف برت فان مارویک و یارانش در فینال، یک ناهار تو پاچمون رفت! حالا من از حق خودم گذشتم، جواب مردم هلند رو چی می خوان بدن؟!

۱۲۰

اخبار ورزشی شده فقط حدس جک و جونورا در مورد نتایج جام جهانی؛ یکدفعه بگین بازیکنا پشمن دیگه!

۱۱۹

پیشرفت تکنولوژی:


اون وقت ها که تازه موبایل اومده بود وقتی می خواستم به تلفن ثابت زنگ بزنم یادم می رفت باید پیش شماره رو بگیرم.

الان وقتی می خوام از تلفن ثابت به تلفن ثابت زنگ بزنم پیش شماره رو هم می گیرم!

۱۱۷

حرف حساب:


همیشه حق با منه حتی اگه حق با من نباشه، فهمیدی؟؟

۱۱۶

دست بند سبزمو می بینه.


میگه ول کن دیگه تموم شده


می گم :

آسمونشم بگیری این پرنده مردنی نیست

۱۱۵

دیروز در توالت دانشگاه اتفاق افتاد:


یکی به یکی دیگه میگه: اوووف. چه بوی گندی میده. بچه ها چیکار می کنن مگه؟ انگار اینجا یکی ریده!!!

۱۱۴

می گفت (دیگه زندگیش افتاده تو سراشیبی)


نفهمیدم منظورش خوشی و راحتیه یا رفتن به سوی قهقرا!

۱۱۳

خطِ پایان     ....        پایانِ خط


چقدر با هم فرق دارن...

۱۱۰

بعد از اشتباهی که کمک داور بازی مکزیک و آرژانتین انجام داد و با همین کار احتمال شهید شدنش رو به اندازه ی چشم گیری افزایش داد، با خودم گفتم اینا مغز ندارن می رن داور میشن؟ هر جوری داوری کنن بازم شیر سماور و توپ تانک فشفشه، یار همیشگیشونه. خدا نکنه که یه اشتباه فاحش بکنن که کل خاندانشون به لطف تماشاچیا تبدیل به فاحشه می شن. خب داور نشین خب!


در ادامه ی بازی وقتی مدافع مکزیک توپو به فاک داد و گل خوردن، با خودم گفتم این یارو دیگه رفت واسه خودش. یحتمل این مکزیکیا خونشو خراب می کنن و پدرشو در میارن و همگی با هم جای پدرشو برای مادرش پر میکنن. بعد در ادامه ی گهر باری خودم به این اصل رسیدم که آدم فوتبالیست هم نباید بشه که ممکنه با یه اشتباه علاوه بر اینکه برینه به کشورش، عمر و جوونیشن رو هم به باد بده.


ولی بعدش به این نتیجه رسیدم که همیشه هم اینطور نیست و فوتبال جنبه های خوبی هم داره. مثلا این پسره ی کوتوله 180 سانتی متری مگه چی از من بیشتر داره؟ چی بود اسمش؟! آها، لیونل مسی. سه تا ماشین داره که هر سه تا از سمند و پژو 206 مدل بالاتره. یا اون رونالدوی حمال که رئال مادرید به خاطرش 97 میلیون دلار داد. به من که اگه یه میلیون دلار می دادن می رفتم تو تیمشون بازی می کردم. انقدر هم ناز و ادا از خودم بروز نمی دادم. خب مگه چیکار می کنن تو بازی؟ دو تا لگد به توپ می زنن، عشق و حالشونم می کنن، پول هم می گیرن. تازه، مجانی هم می برنشون جام جهانی فوتبالا رو از نزدیک ببینن.

و در انتهای این تفکرات خانمان برانداز به این نتیجه می رسم فوتبال بازی خیلی هم خوبه!

۱۰۹

این بلای خانمان سوز رو این فارسی وان ذلیل مرده به جون جِم و پی ام سی و تی وی پرشیا انداخت. به چه زبونی بهشون بگم همون روش قبلیشون که 24 ساعته آهنگ های مزخرف می دادن بهتر بود. از این سریال های خاله زنکی رو که تلویزیون ایران هم نشون می ده.