جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

۱۲۵

برای خودکشی باید از عزرائیل وقت قبلی گرفت؟!!

نظرات 7 + ارسال نظر

میدونی کجاش جالبه ؟!
اینکه من با این همه گودر گردی و الخ هنوز وبلاگ تورو ندیده بودم
عجب قلم توانایی داری به مولا .
یه مقدار از آرشیوت رو خوندم حال کردم اساسی .
فیدت هم به گودر اضافه کردم از این به بعد بلایکیم بهت .
منتظر حضور دوبارت تو وبلاگم هستم .

So0k_So0k 27 تیر 1389 ساعت 22:37

منم واسه اولین ار اومدم اینجا ... همهی همهی آرشیوتم خوندم خیلی هم دوس داشتم

کوریون 28 تیر 1389 ساعت 01:35 http://chorion.blogsky.com/

یدونه ای ها / بدون صفه ..

شیوا 28 تیر 1389 ساعت 15:13

وبلاگتو دوس دارم. سلام

درنا 28 تیر 1389 ساعت 16:50 http://www.firedtrees.blogfa.com

باید از نورتیلیپتیلین های تمام شده داروخانه وقت گرفت!

لطف کردی منم امشسب لینکت میکنم

سارا 4 دی 1393 ساعت 14:09

نه فک نکم
وایسا بپرسم:دی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شرمنده عزرائیل جواب نداد
منشیم گفت یه 500-600سالی هست داره با ج.ن.ت.ی سرو کله میزنه
ولی به منشیش گفته بود هرکی خواست بیاد میتونه از نظر اون دوشواری نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد