جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

183

بدبختی آنجاست که انسان بزرگترین گندش را زمانی می زند که سعی می کند هیچ گندی نزند!

181

روزه دارم. الکی میرم سر یخچال خوراکی ها رو نگاه می کنم دل خودمو آب کنم!

زده به سرم دیگه!

180

زمانه ای شده که بوی بد دهان ارزشه...

همچین مردمی هستیم.

179

یکی از محرک های اصلی که باعث میشه قبل از اینکه یک وبلاگ رو بخونم، کلوزش کنم، از این آهنگاییه که رو وبلاگ میزارن.

زرت میرینه رو آهنگی که دارم گوش می کنم!

178 #اعتراف(1)

اونموقع ها اوایل کار با گودر، فکر می کردم Anonymous یک شخص واحده. در به در دنبالش بودم پیداش کنم ازش بپرسم چطور میتونه واسه یه مطلب چند تا لایک بده!!!

176 #گودر دوستت دارم (6)

بیست سال دیگر ایران پر است از میانسال هایی که همگی چشمانشان ضعیف است و مشکلات جدی ای در ناحیه ی کمر و باسن دارند!


همه اش هم به خاطر گودر است!

174 #تپش سایه ی دوست (2)

خیلی لذت بخشه بدون ترس از تنها موندن، به کسی بگی دوستت دارم...

173

اینایی که موقع رانندگی می خوان با موبایل حرف بزنن گوشی رو میزارن رو اسپیکر و یه وجبی صورتشون نگه می دارن و حرف می زنن.

به نظرشون پلیس ببینتشون متوجه نمیشه؟!


پ.ن:‌خودم هم جزء همین افرادم!

172 #پارادوکسی عظیم

قرار داشت، بی قرار بود...

171 #گودر دوست دارم (5)

داشتم یه کتاب کاریکلماتور می خوندم. بعد از خوندن یک کاریکلماتور زیبا بی اختیار دستم رو تکون دادم که لایک بزنم!

خودم هم از کارم خندم گرفت!

169 #قوانین مورفین 1

موقع رانندگی تو ترافیک،به هر لاینی که بپیچی، عقب تر می افتی!

168 #شما قضاوت کنید.

به نظر شما کدام یک از گزینه های زیر دروغگو تر هست؟


1- خواننده ای که می خواند (همه چیز آرومه/ من چقدر خوشحالم)


2- نویسنده ای که در روزنامه جام جم به مناسبت روز خبرنگار می نویسد (از آنجا که خبرنگاران در زمره آزادترین انسان ها هستند و آزادی و خبرنگار چون آب برای ماهی به مثابه زیست و حیات آن است که باید از این موهبت الهی -آزادی- که ارمغان بس گران قیمت انقلاب اسلامی محسوب می شود، حفاظت و مراقبت کرد)

167 #ذکر مصیبت 1

نمی دونم چه سرّیه که وقتی وضو می گیرم تموم بادهای عالم تو شکمم جمع میشه.

یک ضرب المثل قدیمی هست که میگه: (بدبختی که باز آید     گوز وقت نماز آید!)


نخند بچه، واقعیه!

166 #پست مهمان 2

می دانم دوچرخه ام
تنها کسی است
که از من
سواری نمی خواهد.



لوت