جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

229 #گودر دوستت دارم(9)

از عادات گودری من یکی اینه که هر پستی که 49 یا 99 تا لایک داشته باشه، قبل از اینکه بخونمش لایک می زنم!


زحمت کشیده تا 49 رسونده، آخری رو بزنم زودتر بره تو لایک خور!


مرام سگیه دیگه!

227

اصولا مجلس در راس اموره

ولی گاهی بعضیا اونو به تهِ امورشون هم حساب نمی کنند!

225

وقتی با دوست دخترت سینما می روی، هر چند دقیقه یک نگاهی به پرده ی سینما بینداز که وقتی بعدا کسی از تو در مورد فیلم پرسید، حداقل نام فیلم را بدانی!


************

لایک خور، تنها حامی مینیمالست ها!

224

به جان خودم اگه سینما، مکان نبود، تا حالا صد دفعه کل صنعت سینما ورشکست می شد!



************

لایک خور، تنها حامی مینیمالست ها!

223

اینجوری نمیشه دیگه. باید یک فکری کرد. چشام داره ضعیف میشه. قبلا از ته اتاق می تونستم

next music کانال pmc  رو بخونم ولی الان از وسط اتاق هم نمی تونم!

خدایا به خیر کن!

لعنت به گودر!


************

لایک خور، تنها حامی مینیمالست ها!

222 #اعتراف(3)

دیشب وقتی داشتم پیتزا می خوردم، یاد ده - دوازده سال پیش که تازه (پیتزا) تو ساندویچ فروشی ها مد شده بود، افتادم.

هیچ وقت اولین پیتزایی که خوردم یادم نمیره. تا یک ماه به هر کی می رسیدم می پرسیدم (تا حالا پیتزا خوردی؟!) که بعدش بگم (من پیتزا خوردم!!)


************

لایک خور، تنها حامی مینیمالست ها!

221

اووووووف. مهر هم نمیاد بریم دانشگاه. دلم واسه دانشگاه تنگ شد. مخصوصا برای دختراش!


************

لایک خور، تنها حامی مینیمالست ها!

220

شما یادتون نمیاد...

راستشو بخواین منم یادم نمیاد!

یعنی چیز قابل عرضی نیست که مشتاق باشم یادتون بیارم!

219 #خدا رو شکر

جدیدا دارم فکر می کنم که چقدر خوبه که الان 21 سالم هست.

این یعنی بعد از تموم شدن دوره ی احمدی نژاد، هنوز یه خورده دیگه از جوونیم می مونه!

218 #اعتراف (2)

اونموقع ها که خیلی بچه بودم اندی یه آهنگ خونده بود که توش یه چیزی تو این مایه ها می گفت: (می خوام دوست دخترم تو باشی)

من فکر می کردم منظورش اینه که هر وقت خودش ازدواج کرد و بچه دار شد، اگر بچه اش دختر بود، و وقتی دخترش بزرگ شد، اندی مایل است فرد مورد نظر یکی از دوستان صمیمی دخترش باشد!


خودمونیم، بچه بودم واسه خودم کودنی بودم ها!



سندی دیگر از کودنی‌ام

217

چطور ممکنه دو نفر پُر از انرژی منفی باشند ولی وقتی همدیگه رو می بینن از هم انرژی مثبت بگیرن؟!

چیز عجیبیه کلاً...

216

سی روز طول می کشه تا عادت کنم صبح ساعت چهار بیدار شم.

یازده ماه طول می کشه این عادت رو ترک کنم!

215 #اینجا ایران است(5)

بعضی از رانندگان اعتقاد دارند:

(جاده ناموس آدمه. نباید به هیچکس راه داد!)

213 #تپش سایه ی دوست (6)

حتی نفس هایت


من را می لرزاند


نگاهم نکن


اگر می خواهی نمیرم...