جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

244 #و ما بهترین مکر کنندگانیم!

ایران رو تحریم می کنن، تو فرانسه بنزین پیدا نمیشه!


اَه. سوسول ها!

243 #بوسید گذاشت کنار...

اگر روزی بخواهی من را از زندگی ات کنار بگذاری

راضی ام

.

.

.

به همان بوسه ی دم آخرش می ارزد...

240 #وبلاگستان زرد

سلام سلام سلام

دلم خیلی واستون تنگولیده بود

خوفین همتون

ببخشید که دیر آپ می کنم و منتظرتون میزارم

الانم دیرم شده باید برم

نظر یادتون نره

واااااای، راســـــــــــــتی، امروز جیگر جونمو دیدم

خیلی خوشحالم

حتما کامنت بزارین

یه نظر سنجی.

به نظرتون من و جیگر جونم چند درصد احتمال داره به هم برسیم؟

حتما تو کامنتای قشنگتون جواباتونو بگین!

دوسـِــــــــــت دارم

دوسـِــــــــت دارم

دوسِــــــــت دارم

دوسِـــــــت دارم


پی نوشت:

1- این متن همراه با یک سری آیکون های لوس و بیمزه هست که متاسفانه در دسترس نداشتم.

2- اون شعر آخر  قسمتی از یکی از آهنگ های بنیامین بود!

239 #برای انسان امروز چه کار کرده اید؟!

شاید نهر عسل و شیر و درخت میوه و حوری و از این جور چیزا برای انسان 1000 سال پیش جذابیت داشت، ولی آیا به نظرتان اینها می تواند جوابگوی نیاز انسان امروزی باشد؟ بهشت بدون نت؟! بدون گودر؟!!

لطفا فکری هم به حال زیر ساخت اینترنت در بهشت بکنید!

238 #ادبیات سیاسی

به نظر من کم کم داره ادبیاتشو به سمتی پیش میبره که هر وقت تحریم جدیدی شدیم بتونه راحت از پشت تریبون اعلام کنه: (به تخمم که تحریم کردین!)

237 #ممنوعه جات(1)

اصولا در سیاست یک چیزهایی به ما ربط دارد، یک چیزهایی به ما ربط ندارد. در چیزهایی که به ما ربط ندارد فضولی نمی کنیم و در چیزهایی که به ما ربط دارد دخالت نمی کنیم! اصلا ما را چه به مسائل سیاسی؟ مثلا به ما چه ربطی دارد که (ایران 40 میلیون یورو به زیمباوه به منظور افزایش تولید برق و کاهش سهمیه بندی و جیره بندی برق کمک کرد) اینها به ما چه ربطی دارد؟ با توجه به اینکه این مسائل به ما مربوط نیست و ما هم هیچ ادعایی در این زمینه نداریم، صحبت یک شهروند فهیم و آگاه به مسائل سیاسی را به نمایندگی از تمام شهروندان می شنویم.

یک شهروند آگاه و فهیم: (ما تشکر می کنیم به خاطر اینکه این پول به دلار نبود و به یورو بود و یک بار دیگر آمریکای جهان خوار خیط شد و بعدش نابود شد!)

البته من باید به سهم خودم بگویم کمک به این برادر تازه متولد شده –زیمباوه- بسیار خوب است. ما که بخیل نیستیم. کمبود برق هم که خدا را شکر نداریم. اصلا گیریم به خاطر گرمای بی سابقه، کمبود برق پیدا کردیم و مجبور شدیم به خاطر پلکانی کردن برق، مردم را مجبور کنیم سه یا چهار برابر پول برق همیشگی را بدهند. اشکالی ندارد. حتی اگر کمبود برق هم پیدا کردیم اشکالی ندارد. کاری ندارد که، دو روز مملکت تعطیل باشد برق تامین می شود به چه خوبی! تازه، بعد از تعطیلات، تجار هم با انرژی بیشتری به کارشان ادامه می دهند!

همه ی اینها درست ولی من حرف دیگری دارم. شاید این موضوع برای کسی مهم نباشد ولی من به شخصه به این کار ایراد می گیرم! بنده اعتراض می کنم! بله، درست شنیدید! من، در اینجا، رسما جان بر کف می نهم و فریاد می زنم این چه بی عدالتی است؟ آخر چرا این همه پول را به زیمباوه دادند و به ونزوئلا یا اصلا به کومور ندادند؟! مگر خون زیمباوه ای ها سرخ تر است؟ مردم ونزوئلا در گرما بمانند ولی مردم زیمباوه نمانند؟! این بی عدالتی را به که گویم؟ خواهشمندم مسئولان به گفته ی این کمترین توجه کنند و فکری هم برای تامین برق کشورهای دوست و رفیق و برادر ونزوئلا و کومور و دو سه تا کشور همیشه در صحنه ی دیگر هم کنند و به این وضعیت رسیدگی کنند.

235 #تلخ

به راستی که مملکت ما، خنده"دار" است...

234 #یعنی اعتماد به نفس تا کجا؟!

زمانی کاملا متوجه معنای "اعتماد به نفس" شدم که یکی از دوستانم با ذوق و شوق به جمشید -خواننده- فحش مادر می داد و می گفت (این چقدر شبیه منه!!)

233 #کتابت را جا بگذار!

خوب ممکنه بارون بیاد، کتاب خراب میشه که!

+

232

یه جمله ی نغزی هست که میگه ایرانی ها وقتی باتری کنترل تموم میشه، به جای اینکه باتری رو عوض کنن، دکمه رو محکم تر فشار می دن.

دیشب این اتفاق برای من افتاد و وقتی دیدم محکم فشار دادن اثر نداره، انقدر اعصابم خورد شد که کنترل رو آنچنان پرت کردم که باتری هاش از توش در اومد!


خدا منو شفا بده!

230

تو ایران که به جای المپیاکوس و پورتموث می گن المپیاکو و پورتمو

من نمی دونم عربها هم که پ ندارن به لیورپول می گن لیوربو ؟!!