جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

232

یه جمله ی نغزی هست که میگه ایرانی ها وقتی باتری کنترل تموم میشه، به جای اینکه باتری رو عوض کنن، دکمه رو محکم تر فشار می دن.

دیشب این اتفاق برای من افتاد و وقتی دیدم محکم فشار دادن اثر نداره، انقدر اعصابم خورد شد که کنترل رو آنچنان پرت کردم که باتری هاش از توش در اومد!


خدا منو شفا بده!

نظرات 7 + ارسال نظر

یعنی می خوای بگی همیشه از واقعیات فرار میکنیم ؟

میشه همچین برداشتی هم کرد! بستگی به خواننده داره.

اتفاقا خیلی هم خوب باید جواب میگرفتی من دکمه ها رو محکم فشار نمیدم می کوبمش به دسته مبل درست میشه
شفا گرفتی بگو منم برم به اون ضریح دخیل ببندم

گل پسر ۹۹٪ کامنت های ما را با لحن شوخی بخوان من جمله کامنت قبلی را!
برای خود من هم پیش آمده!

فریبا 5 مهر 1389 ساعت 16:18

خداوند ملت ایران رو شفا بده!فقط تو نیستی!

از تو بدترم هستن خیلی نگران نباش.

عزیز...

سارا 4 دی 1393 ساعت 14:50

کمرم پوکید
تا اینجا بسه!
بقیه شو ایندفه که اومدم جواب میذارم
ستون فقراتم مث پشت لاک پشت شده
دیگه باسکنِ مبارک رو که زخم بستر گرفته هیچی ازش نمیگم!
چقده چیز نوشتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد