جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

234 #یعنی اعتماد به نفس تا کجا؟!

زمانی کاملا متوجه معنای "اعتماد به نفس" شدم که یکی از دوستانم با ذوق و شوق به جمشید -خواننده- فحش مادر می داد و می گفت (این چقدر شبیه منه!!)

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام
خوبی؟
این نهایت اعتماد به نفسه ... البته جمشید هم قیافش طوری نیست که بشه باهاش به معنای کامل اعتماد به نفس پی برد ...

سلام.
خوبم.
تو خوبی؟
در هر صورت مسئله اینه که میشه جمشید چقدر شبیه منه. حالا این پسره رو بجز من و خانوادش کسی دیگه نمیشناسه!

محمد 7 مهر 1389 ساعت 14:09 http://www.shanc.blogsky.com

تقریبا همین حالت پیش اومده بود
اما دوستم به یه دوست دیگه میگفت!
که اون فلان فلان شده چقد شبیه توئه!

اصلا اینها آدم عادی نیستن که!

جودی آبوت 7 مهر 1389 ساعت 14:37 http://sudi-s.blogsky.com

کلا حالی بردیم از خواندن وبلاگتان :)

فدا.

یاسمنگولا 7 مهر 1389 ساعت 17:24

فکر میکردم فقط شبیه منه.:دی

همش که نباید بگم خوب ود این یکی خوب نبود؛!

شما هر چیزی بگین قبولتون داریم.

ماهک (مینی ماهک) 10 مهر 1389 ساعت 13:16

سلام
میگم حالا این اعتماد به نفس به چه کاری میاد
من دارم نمی دونم چطوری ازش استفاده کنم

نمی دونم والله. ازش می پرسم.

مثلا الان می تونم بگم
که به وبلاگ من سر بزن خیلی باحالم
میشه همون اعتماد به نفس تا کجا. درسته؟

باحال که هستی!! تعرفیتو تو گودر شنیدم!!

ماهک 10 مهر 1389 ساعت 13:24 http://minimahak.blogspot.com

تازه اگه خیلی ادم فهمیده ای باشی
مشترک فیدمون هم میشی
ببین یاد گرفتم
این پستت باز آموزشی هم داشت : دی
بهت تبریک میگم

من تو دلم به اون پسره که اعتماد به نفس زیاد داشت همچین به زیبایی یاد نمی کنم ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد