جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

۲۸۲ #تیتر جدید وبلاگ

لحظه را دریاب قبل از اینکه "آخرین بار" فرا برسد...

نظرات 4 + ارسال نظر

مرسی.. خیلی جالب بود .. خصوصا که امروز تولدمه

فریبا 28 آذر 1389 ساعت 14:42

یکی نیست این حرفو به خودت بزنه!
امیدوارم اعتقاد داشته باشی به این جمله...

الآن تو داری لحظه هارو در می یابی؟! هممم ؟

لیلو 30 آذر 1389 ساعت 12:05 Http://ellilorina.blogfa.com

من به جنگل رفتم چون سر ان داشتم که ازادانه زنده گی کنم
من بر ان شدم که ژرف بزیم و تمامی جوهر حیات را بمکم
تا ریشه کن کنم هر آنچه را که در آن زنده گی نیست
تا آندم که مرگ به سراغ من آید
چنین نپندارم گویی هرگز نزیسته ام ...

یه مدت شعار زنده گی من بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد