جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

305

فکر می کنم اول ابتدایی بودم، معلممون منو برد پای تخته ازم پرسید (خورشید چه تاثیری در زندگی ما داره؟)

منم نه گذاشتم نه برداشتم جواب دادم (لباس هایی که می شوریم خشک می کنه!) تنها جوابم همین بود. حالا هی معلمه می گفت دیگه چه کاربردی داره هیچی دیگه یادم نمی اومد.


از همون اول هم نابغه بودم واسه خودم!


300 #درد مشترک

از یه طرف عشق به گودر، از یه طرف استرس اینکه نکنه یهو ننه بابات بیدار شن ببینن ساعت چهار صبح هنوز پای کامپیوتری!

یه حالت هیجان انگیز باحالیه!

299

از وقتی آهنگ توهم با صدای Ashkan & me رو توی pmc گوش کردم به شدت خوشم اومده ازش. احساس می کنم برای جنبش سبز این آهنگو خوندن ولی اگه اینطور نباشه، باز هم عاشقشم.

اینجا گذاشتمش واسه دان لود


پ.ن: زین پس در بخش پیشنهادات، آهنگ یا داستان هایی رو پیشنهاد می دم.

298

ای کسانیکه ایمان آوردید...

خب مثلا ایمان اوردنتون چی بود الکی ما رو تو هچل انداختین. خود شیرین ها!

294 #ببرهای مُردنی

مطمئنا مُردنی بودن که به ایران قالب کردن.

یعنی فکر می کنین تو طول تاریخ معامله ای بین این دو کشور هست که روسیه سر و کون ایران رو نذاشته باشه؟!


لینک خبر:مرگ ببر روسی

292 #من باب قیمت جدید نان(2)

آنهایی که (نان به نرخ روز خور) هستند، مطمئنا مشکلی نخواهند داشت!

287 #متد جدید

این پست بنا به یک سری دلایل شخصی حذف شد.



پ.ن: فکر می کنم جدیدا مد شده هر کسی یه پست حذف شد تو وبلاگش میزاره! نماد باکلاسیه گمونم!

286 #اگه ازم بپرسن...

- به نظر شما راز ماندگاری عاشورا و امام حسین چیه؟


- پلوی امام حسین!



پ.ن: خورش - آش - نون خشک خرما!

اصلا امام حسینو با پلوش میشناسن.

285 #من باب قیمت جدید نان

میزبان به مهمان: حالا باشین دور همی یه نون و پنیری با هم می خوریم.

مهمان به میزبان: نه دیگه اگه بخواین تجملاتی بگیرین ناراحت میشیم!



دسته بندی در مطالب خیلی لوس و بیمزه!! عوووووق!

284 #فمینیست واقعی

خواهرزاده ی دو سالم میاد تو چشام نگاه می کنه میگه (دخترا عروسکن/پسرا زشتکن!) 

 

پ.ن: هر چقدر هم بهش می گم (عروسک) و (زشت) قافیه نمیشه مگه به خرجش میره!