جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

بیست و سی

اونموقع ها یادمه مردم برای اخبار تلویزیون، ارزش و اعتبار خاصی قائل بودن. حجت بود براشون اصلا.


پ.ن: همین دیگه. فکر می کنم همین یک خط گویای همه چیزایی که می خواستم بگم، بود.

فراماسونری در گودر

شما  همین عبارت  people liked this +100 را ببینید. چرا مثلا تا عدد صد را نشان می دهد؟

چون 1 از اعداد شیطانی است و 0 هم یکی از همان اعداد شیطانی است.

100 سه رقم دارد که 3 هم یک  عدد مقدس شیطانی است.

علاوه بر این اعداد شیطانی، + هم در کنارش آمده. (یکی دیگر از علامات شیطانی)

اصولا در جریان فراماسیون 100 خودش عدد شیطانی است زیرا یک چیز صاف در کنار دو سوراخ قرار گرفته و + هم که آمده دیگر خود شیطان می شود!


آیا به نظر شما تمام اینها اتفاقی است؟!

----------------------------

عطف به این


تقدیم به محمد مختاری

سرودی خواند و رفت

                              بی آنکه بداند

                                                  چه داغی بر دلهایمان نهاد

و ما این نهال را

                     مراقبیم

                               تا درختی تنومند شود

و امید دارم که

                     و من در این نیمه شب امید دارم که

                                                                    و از اعماق قلبم امید دارم که

روزی

           -شاید زود، شاید دیر-

                                         این نهال رشد خواهد یافت

در قلب هایی که به وسعت دنیاست

                                                و ریشه اش

                                                                  ریشه ی ظلم را خواهد زد

آن روز را می بینم

                           و آن را حس می کنم

و این احساس

              مرهمی است بر داغ دلم...

نترس از این سیاهی...

امروز چه دلتنگم

از جنس تکاپوی

مصنوعی فواره بر حاشیه ی تکرار...

نصیحت های مردانه

                                         (جر ها باید خورد تا مرد شد...)



پ.ن: قابل استفاده برای سربازها، بیچاره ها و کون پاره شده ها!

322

                                  "این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است"



چه تناقضی!!

وقتی دوربین داره دیگه مکان نمیشه که!

320

دختره به زور سوم راهنمایی بشه تو خیابون به آدم کلفتی مثل من تیکه می ندازه! تو جوابش فقط گفتم (مملکته داریم؟!)


نسل بعدی بد نسلی خواهد شد. والله به خدا.

319

این حمید طالب زاده فقط به خاطر این فانتزی های تو شعراش معروف شده. اونموقع تو اوج بگیر و ببند و بزن و بکش های بعد از انتخابات می گفت (همه چی آرومه/ من چقدر خوشحالم) الان هم دقیقا موقع حذف یارانه ها که باسن ملت داره پاره میشه میاد می خونه (می خوام که فریاد بزنم/ زندگی خوب و راحته)!


پ.ن: نمی دونم شاید اینجوری داره اعتراض مدنی می کنه من خبر ندارم!

تنها مشخصه ی یک تعمیر کار خوب

تعمیرکار خوب تعمیرکاریست که بداند هر پیچ را از کجا باز کرده و موقع بستن، یادش باشد دقیقا آن را کجا گذاشت! والله به خدا فقط همین.

در بیست و سی اتفاق افتاد

بعله، من از اشرار روزگار هستم. کلی مواد مخدر دارم تو خونم. ایناهاش. با یه عالمه نفر هم رابطه ی نامشروع داشتم. حکم بنده اعدام است و من کاملا راضی ام و تقاضا دارم سریع تر به حکم من رسیده بشه.

تازه، اینو نگفتم. تو انتخابات پارسال هم اغتشاش می کردم همینجوری.

دور باطل!

همه ی پسرا تو یه دوره از زندگیشون بزرگترین دغدغشون اینه که چرا ریش در نمیارن.


بزرگترین آرزوشونم اینه ریش در بیارن که شیش تیغه کنن!

تناسخ

(۱)

جدیدا دارم به تناسخ و این که روح انسان های شرور در زندگی بعدی در قالب حیوون و اشیا ظاهر می شه اعتقاد پیدا می کنم.

(۲)

وقتی به یکی از وسایلم احتیاج دارم دو ساعت دنبالش می گردم و پیدا نمی کنم بعد از چند ساعت که دیگه احتیاج ندارم می بینم یه گوشه نشسته داره به ریشم می خنده!

(3)

آقا این وسایل من همه تو زندگی قبلیشون از اشرار روزگار بودن گویا!

اینجا ایران است

هر روزی که در آن دعوا و درگیری نباشد، عید است!!