جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

تقدیم به محمد مختاری

سرودی خواند و رفت

                              بی آنکه بداند

                                                  چه داغی بر دلهایمان نهاد

و ما این نهال را

                     مراقبیم

                               تا درختی تنومند شود

و امید دارم که

                     و من در این نیمه شب امید دارم که

                                                                    و از اعماق قلبم امید دارم که

روزی

           -شاید زود، شاید دیر-

                                         این نهال رشد خواهد یافت

در قلب هایی که به وسعت دنیاست

                                                و ریشه اش

                                                                  ریشه ی ظلم را خواهد زد

آن روز را می بینم

                           و آن را حس می کنم

و این احساس

              مرهمی است بر داغ دلم...

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا 28 بهمن 1389 ساعت 14:22

خیلی قشنگ بود...البته "که" رو برداری قشنگتر می شه.

جودی آبوت 30 بهمن 1389 ساعت 11:36 http://sudi-s.blogsky.com

:(

مهدی 4 اسفند 1389 ساعت 19:42

تسلیت هموطن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد