جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

رونمایی

مراسم پرده برداری از وبلاگ تبلور یک ذهن مازوخیست در سالروز ترور الکساندر دوم.

ماکزیمال های دیازپام در آنجاست زین پس.

نظرات 2 + ارسال نظر
دیازپام 23 اسفند 1389 ساعت 22:49

مهدی من تورو نداشتم چیکار می کردم! تشکر

parisa 14 تیر 1392 ساعت 02:42

رک و راست بگم ، اسم وبلاگتو از صادق هدایت تقلید کردی اصلا حال نکردم...

اسم وبلاگ نه. فقط (اهن و تلپ اضافی). البته معنای (اهن و تلپ) تو فرهنگ لغت هم وجود داره بنابراین صادق هم فقط یه (اضافی) اضافه کرد. همچنین اگه اینطور هم بوده باشه باز هم حرجی به من نیست چون صادق نویسنده بزرگیه و من هم به اندازه کافی به ایشون ارادت دارم.
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد