جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

انگاری می خوان توریست جمع کنن!

همچین این تهرانیا می گن عید تو تهران حال می ده و خلوته و تمیزه و این حرفا که انگار دارن از اصلی ترین جاذبه ی توریستی تهران حرف می زنن. مشتاق شدم تو عید برم تهران ببینم چه خبره!
نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا 2 فروردین 1390 ساعت 23:39 http://www.cry-laugh.blogfa.com

میدونی چقد وقته دارم میخونمت:دی
به خدا وقت نمیکنم فقط کامنت بدم! شرمنده
تقریبا 1ماه پیش که با وبت آشنا شدم کل موضوعات رو باز کردم و سیو کردم و نشستم روزی یه موضوع رو خوندم! به خدا کل غم و غصه های دنیا یادم رفت! از بس خندیدم! دیدم دیگه نامردیه یه کامنت نگذارم! مثه همیشه این تیکه رو هم خدا اومدی: "یه چیزی هم گذاشت که سخت بشه جوک دراورد!"
عاشق نوشته هاتم! موفق باشی;)

خواهش. لطف داری.

میثم آزاد 3 فروردین 1390 ساعت 11:10 http://odo.blogfa.com

آره به خدا
انقد این اتفاق بی نظیره که من با دوربینم تهرانم موندم امسال که این حس عجیبو توی خیابونای خلوت و هوای غیرخاکستری از دست ندم
نمیدونی از آزادی تا امام حسینو یه ربعه بری یعنی چی !

جودی آبوت 11 فروردین 1390 ساعت 07:56

اگر بدونی که تو این همه دود و دم و ترافیک و هیاهو و آدم این چند روزه خلوت چقدر به ماها می چسبه این حرفو نمیزنی ! شاید حتی اگه بیای باز هم درکش نکنی چون تو این آشفته بازار زندگی نکردی

میتی 20 اردیبهشت 1390 ساعت 10:31

حالا مطمئنی رات میدن؟؟؟؟!!!!

همه به من راه میدن! کافیه بخوام!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد