جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

ای تُف تو هر چی اینجوری آدمه

از سر بیکاری رفتم تو سایت بالاترین (که به حق بعضی ها بهش می گن بالا ب ِرین!) دیدم هی لینک دان لود ا.خ.ر.ا.ج.ی.ه.ا.ی3 رو داغ کردن بعد تفسیرشون این بود که ملت از اینجا دان لود کنن و سینما نرن.

به نظرم اینا کسایین که اگه رو دور بیفتن باطوم میگیرن میفتن به جون  اونوری ها.

 اگه این فیلم واقعا انقدر طرفدار داره به نظرت این هم شد راه مقابله؟

نظر من اینه در این مورد خاص فقط باید تاسف خورد و سکوت کرد.

نظرات 8 + ارسال نظر
بها 9 فروردین 1390 ساعت 18:05

آره بعضی از افراد در بالاترین هستند که چرت و پرت لینک می کنند...
توجه نکن شما به اونا...
اصلا بحث اصلی سایت های سبز بر روی تحریم نبود...
بر روی این بود که کسی به سینما نره تا اخراجی های 3 رو ببینه...و در عوض اگه می خواد بره سینما...بره فیلم جدایی سیمین از نادر رو ببینه..

این که شما گفتی اسم دیگش همون تحریمه. من با تحریمش مخالف نیستم، اتفاقا کاملا موافقم. ولی اینکه لینک دانلودشو بزارن که به این علت مردم به سینما نرن مخالفم. این یعنی اخراجی ها بین مخالفاشم طرفدار داره که حاضرن دانلود کنن و خودشون ببینن ولی سینما نرن.
من به شخصه با این فیلم مخالفم. حتی اگه سی دیش به دستم برسه هم هرگز نگاه نمی کنم. ولی متاسفانه خیلی از کسایی که اینچنین مخالفتهایی می کنن دنبال اینن یواشکی این فیلمو به هر نحوی شده ببینن. این جور دوگانگی های رفتاری اعصابمو به هم میریزه.

علی 10 فروردین 1390 ساعت 10:02 http://nadaram.com

متاسفانه با شما موافق نیستم و با کپی کردن و پخش فیلم موافقم. خب ایده شما چیه؟!

ایده ی من مقابله از روش مدنیه. یعنی رفتن به سینما برای دیدن فیلم جدایی نادر از سیمین. این در واقع یک جنگ تمام عیاره ولی البته نابرابر. به طور مثال در شهر ما (ساری) یک سینما بیشتر وجود نداره که اونم دولتیه و خب معلومه که اخراجی ها رو پرده است و من به عنوان یه شهروند دسترسی به فیلم جدایی... ندارم. یا رزرو صندلی های سینما از طرف نهاد های دولتی برای فیلم اخراجیها غیر قابل انکاره. ولی با این حال کپی کردن فیلم اخراجیها به نظرم درست نیست.

سید قلابی 10 فروردین 1390 ساعت 19:43 http://seyed-gholabi.blogfa.com

خیلی لایک به پستت و کامنتت

جودی آبوت 11 فروردین 1390 ساعت 07:40

اصلا نباید همچین فیلمی رو دید !

همین 11 فروردین 1390 ساعت 14:29

خب شما گوساله ای نمیفهمی!
بقیه میفهمن این دلیلش چیه

خب شما که می فهمی چرا توضیح نمی دی؟ الان همه ی عرزشی ها دست گرفتن که این سبزها از کون سوزه ای دارن همچین کاری می کنن. نگاه کن عزیز، اگه بعضی ها این کارو نکنن میتونیم سرمونو بالا بگیریم و بگیم نهاد های دولتی صندلی های سینما رو می خرن که مثلا این فیلم فروش بکنه. ولی وقتی اینجوری بعضیا میان لینک دانلودشون میزارن همین بهونه هم گرفته میشه.
در ضمن، با پخش این فیلم با گذاشتن لینک دانلود، فقط به بیشتر دیده شدن این فیلم کمک میشه. چون خیلی از کسایی که قصد سینما رفتن نداشتن سی دیش به دستشون میرسه و میبینن فیلمو. در حالی که کسایی که قصد داشتن برن این فیلمو سینما ببینن، حتما میرن می بینن.

آرمین 21 فروردین 1390 ساعت 22:57 http://dlrock.blogsky.com

بعضی وقت ها اگه بخوای کاری بکنی باید اینجوری بکنی ولی با آخر نوشتت موافقم بعضیا خیلی تندرو هستن

[ بدون نام ] 22 فروردین 1390 ساعت 14:56

شما فیلم اخراجی ها ۳ را ندیدید
ولی با آن مخالفید
من هم ندیدم
بعضی ها می گن دو راه برای مقابله با نظام فاسد وجود دارد
۱- نظام اسد را بر اندازیم و نظام جدیدی ایجاد کنیم که نقص های نظام فعلی را نداشته باشد
۲- دست به اصلاح نظام فعلی بزنیم و با یک کار فرهنگی بلند مدت ذائقه مردم را برای پذیرش نظام خوب فراهم کنیم
کسی که عادت کرده به گه خوری باید یه مدت باهاش راه بیای و کم کم مزه خوراکی های خوب را بهش بچشانی تا کم کم طبعش به اصل برگرده
اگر همین الان انقلاب بشه ۳۰ سال طول می کشه تا دوباره برگردیم سر همین جایی که هستیم
یعنی سران زر و زور مثل آقا زاده ها توی نظام جدید هم رخنه خواهد کرد و به قول خودشان سهم شان از انقلاب را برخواهند داشت.
تازه از آب گل آلود راحت تر می شه ماهی گرفت.

منم با اصلاح موافقم. برای همین خاتمی رو دوست دارم. برای همین طرفدار موسوی هستم. جوون تر که بودم به خاطر افکار احساسی فقط موافق تغیر نظام بودم ولی حالا نه. باید همه چیز یواش یواش تغیر کنه. مثل ۸ سال دوران خاتمی که بحث آزادی های مدنی مطرح شده بود و هر کسی جرات نداشت به حریم خصوصی کسی دیگه دخالت کنه. من اینجوری دوست دارم.

lمعصومه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 11:57 http://www.escape1981.blogsky.com

حالم بهم می خوره از این مرتیکه ده نمکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد