جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

کلامی از بزرگان(2)

(هی، برادر. آن خر را ببین! به اندازه ی موش است!)

{برادر کوچیکه رایت به برادر بزرگش هنگام اولین پرواز!}

کلامی از بزرگان(1)

(دیازپام، آسوده بخواب که من بیدارم.)


{پشه کش برقیم اینجوری بهم شب بخیر میگه!}


ماشینو با بنزینش خریدی؟!

یکی از دوستان ازم پرسید می خوام ماشین بگیرم به نظرت چی بگیرم؟ می گم نمی دونم. می گه 206 بگیرم چطوره، مدل 85 که موتورشون ضعیف باشه. می گم 206 خوبه ولی حالا چرا موتورش ضعیف باشه؟ می گه خب اگه موتور ضعیف باشه کمتر بنزین مصرف می کنه دیگه!


یعنی عمق فاجعه رو مشاهده می کنین؟!


عاشقانه های وقت جدایی

عزیز من، تو وقتی رو یه صندلی می شینی، می زنی پایشو می شکونی؟!

خب وقتی تو دلم نشستی چرا می خوای دلم رو بشکونی بیفتی پایین! 


پ.ن: بیفتی تو شکمم جات امنه ولی می ترسم بیفتی یه وجب پایین تر! اونوقت دیگه من مسئولیتی قبول نمی کنم!


جماعت مرده پرست

ملتی که به "شهید" به چشم پارتی نگاه می کنند، تعجبی ندارد که در آنجا مرده ها عزیزتر از زنده ها باشند.


این ملت هیز

هنوز علما به جواب این سوال نرسیدن که یک ماشین مدل بالا بیشتر نگاه ها رو به سمت خودش جذب می کنه یا یه دختری که تیریپ خفن زده؟!


نظر شخصی: سلیقه ایه البته!