جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

بوی گند به توان دو

خـــــب، تابستون شد و پرسیدن این سوال واجب.

به نظرتون لباسی که بوی عرق میده منزجر کننده تره یا بوی عرق لباسی که ناشیانه سعی شده با عطر و ادکلن پوشونده بشه؟!

نظرات 9 + ارسال نظر

دهنشون سرویس که بوی تند عرقشون و عطرشون قاطی میشه تا ریشه های مغزت رو میسوزونه...اصلا یه وضعیه...

زدی تو هدف!

سوگل 8 تیر 1390 ساعت 19:48 http://www.yaddasht88.mihanblog.com

باید اعتراف کنم هر دو منزجر کننده است! مخصوصن اگه تو یه خط واحد پر باشی سینه به سینه و شونه به شونه !!!!!!!!!!!!!

من این جمله ی تو رو تو سایت فیس نما(فیس بوک ایرانی) دیدم .جمله رو از اینجا برداشتن یا خودت اونجا عضوی؟

من فقط تو وبلاگ (امروز چه خبر؟) می نویسم و هیچ جای دیگه نمی نویسم. هیچ مطلب رو دو جا نمی نویسم. یکی از سرگرمی های من اینه که جملات خودمو تو گوگل سرچ می کنم که ببینم کیا ازش استفاده کردن و آیا منبعشو ذکر کردن یا نه. خلاصه اینکه نخیر من اونجا عضو نیستم و مطمئنا از اینجا برداشتن.

!

واااااایییی فک کن
جفتشم منزجر کننده‌س و البته دومی بدتر و مهوع‌تره. . .
خاک بر سرا یه حوم نمیرن. . .
یه پیرهن رو یه هفته‌س مرتیکه تنشه. . .
نمی‌کنه ابن بی‌صاحابو عوض کنه فقط هر روز هی با ادکلن دوش می‌گیره. . .
زنشم بهش نمیگه این عق در بیار رو از تنت درآر. . .
پووووفففف

تو دیگه چقدر دلت پره! من رسما کم اوردم پیشت!

هر دوش وحشتناکه
اما بدتر از اون بوی سیر یا پیازیه که طرف کوفت کرده و مسواک نزده

جواتی 26 بهمن 1390 ساعت 20:31

بوی گوز با اسانس تخم مرغ یا کالباس توی یه اتوبوس شلوغ از همه بدتره

newsha vni 18 مرداد 1391 ساعت 23:48 http://www.hendrixstyle.blogfa.com

وااااای.اره.کاش میفهمیدن عطرو ادکلن کار حمومو نمیکنه...وب خیلی باحالی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد