جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

امروز چه بدبختم...

هیچگاه آرزوهایم از مرحله‌ی خیالبافی فراتر نرفته‌اند...

حس بدی دارم.

ایدئولوژی جالبیه!

باحال‌تر از کسائیکه فقط روزایی که روزه دارن نماز می‌خونن، کسائین که فقط روزهایی که افطار جایی دعوتن روزه می‌گیرن!


نگو قحط نوره اینجا،عاشقامون خود نورن...

دولت خدمتگزار به مناسبت روز خبرنگار، از امکانات رفاهی ویژه ای همچون گلکاری حیاط زندان اوین برای این قشر محروم خبر داد.

و آنها خود گواهی بر این مدعایند

زمانی که ظلم و ستم مروجان جهان آخرت را می بینم، آرزو می کنم حتما جهان آخرتی وجود داشته باشد که آنها به سزای اعمالشان برسند.

قابل توجه معتادان گودر

عزیزان، گودر برای زندگیه نه زندگی برای گودر. 

قدیما جوونا 7 صبح پا می‌شدن می‌رفتن سرکار، الان 7 صبح از پای کامپیوتر پا می‌شن که بخوابن. 

انقدر تو طرح افطار تا سحر گودر شرکت نکنین. به خدا نه جایزه می دن نه چیزی!

پیشنهاد می گردد

خواندن نشریه ی دانشجویی باران که توسط بچه های اصلاح طلب دانشگاه اصفهان منتشر میشه. به خاطر شماره قبلشون هشت ماه توقیف بودن و این شماره جدیدشونه. خبر توقیفشون تو خبرآنلاین اینجوری منعکس شد! 

من به شما توصیه میکنم بگیریدش و موطالَعَ کنید.

 لینک دان لود 

پ.ن: در احادیث آمده اگر لایک زدن به این پست یک ثواب داشته باشد، شیر کردنش هفتاد ثواب دارد.

تو همیشگ به من دروغ میگی...

بعضی ها فقط تا زمانی که قسمی که خوردند هضم نشده، پای قولشان میمانند.

عجب موجوداتی داری خدایا،از آدما هم وحشی ترن

خدایا میخوام بیام پیشت...

نه به خاطر رسیدن به بهشتت.

نه به خاطر ترس از جهنمت.

فقط میخوام ببینمت ازت بپرسم واسه آفریدن پشه دلیل خاصی داشتی یا همینجوری از دستت در رفت؟

نه جان من اگه حکمتی، چیزی داری رو کن خب ما هم بدونیم.



رونوشت به:مگس- سوسک و دیگر موذیجات