جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

امروز چه بدبختم...

هیچگاه آرزوهایم از مرحله‌ی خیالبافی فراتر نرفته‌اند...

حس بدی دارم.

نظرات 9 + ارسال نظر

همه حس های بد بد نیستن
بعضی ازین حس های بد آدمی را بسوی آزادی هدایت می کند

سوگل 26 مرداد 1390 ساعت 23:35 http://Www.yaddasht88.mihanblog.com

چه خوشبختم من!به محض ارسال پست رسیدم!!!

خوشبختی یک ثانیه ای. خوشحال باش که تجربش می کنی!

تو 26 مرداد 1390 ساعت 23:50 http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

بی آرزو که باشی رهاتری...
بی آرزو باش...

حسی بدی دارم
خیال آرزو کردن ندارد دلم.

نازنین 27 مرداد 1390 ساعت 11:42 http://www.chert-pert.blogsky.com/

اینجا آرزو داشتن هم یه جورایی گناهه !!!!!

کلا بهش فکر نکن هوایی میشی

سلام دیازپام جان
مدتی یکبار بهت سر می زنم و نمیخوام مثه این «جماعت گودری» ناسپاس باشم و فقط بخونمت و بدون نظر برم پی کارم!
«گودر» با وبلاگ نویس های ما چه کرده؟! بعضیا خودشونو دیگه خدا می دونن و حتی حاضر نیستن یه سر به بقیه وبلاگ نویس ها بزنن.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
بعضیا یه مطلب مسخره می نویسن و چون شهرت دارن همه لایکشون می کنن و اونام احساس خدایی می کنن!
- - - - - - - - - - -
درضمن مطالبت عالین بعضی هاشون/.

سلام. اگه منظورت منم نه به خدا اینطور نیست. الان حتی وقت گودر گردی هم ندارم چه برسه به وبگردی. ولی اگه دوستی کامنت بزاره سعی می کنم حتما برم وبلاگشو ببینم. اگه مطلب کوتاه باشه بخونم و اگه نظر خاصی داشته باشم براش بزارم.
راستش از نظرمن و خیلی ها دیگه اون زمان گذشته که طرف بیاد تو وبلاگت بگه چه قالب قشنگی داری و این چیزا. نظر گذاشتن مال وقتیه که واقعا نظری در مورد مطلب یا حرف گفتنی داشته باشم.
من کاری به بقیه وبلاگ نویسا ندارم که شهرت دارن یا نه. من فقط وبلاگ هایی که دوست داشته باشم رو می خونم و مطالبی که خوشم بیاد رو لایک میزنم.
در کل اینکه میام وبلاگت هرازگاهی و مطالبتو می خونم ولی خب کامنت نمیزارم.

غزال 27 مرداد 1390 ساعت 17:59

تا وقتی که به آرزوهات به چشم آرزو نگاه می کنی از مرحله ی خیالبافی بالاتر نمی رن.. آرزوهات باید هدفت باشن.. اینجوری شاید دستت بهشون برسه

فکر می کنم تو کتاب سینوهه بود که خوندم (فرق آرزو داشتن و خواستن در این است که وقتی آرزو می کنی باید منتظر بمانی تا کسی آن را برایت انجام دهد ولی وقتی چیزی را می خواهی خودت باید تلاش کنی) مشکلم اینه که خیلی چیزها رو می خوام ولی تلاش نمی کنم.

تــــرنج 27 مرداد 1390 ساعت 20:43 http://www.kerm-e-sib2.blogfa.com

سلام
اون موقع که پُستو خوندم هنوز کسی چیزی نگفته بود
بعد با خوندن این سه جمله که نوشتی یه جوری شدم
صفحه کامنتا رو باز کردم که یه چیزی بگم
ولی نمیدونستم چی
هی دستام روو کیبرد حرکت کرد هی ندونستم چی تایپ کنم
صفحه رو بستم.
الان برگشتم ببینم بقیه چیا گفتن.

دیدم...

ممنونم [گل]

باشماق 11 شهریور 1390 ساعت 10:38 http://bashmagh.blogsky.com

من وقتی هم می خوام بخوابم باید به یک خیال فکر کنم تا خوابم ببره
البته خیال بد نکنید خیالهای من جنبه غیر اخلاقی نداره

نصف امید به زندگی بستگی به همون خیال های غیر اخلاقی داره!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد