جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

نیمه ی پر ِ لیوان ِ خالی

بزرگترین دستاوردِ دولتِ خدمتگزار تو این هشت سال این بود که صف هایِ طولانیِ نونوایی ها رو از بین برد.

اصلا اگه همینو شعارش کنه میتونه دورِ بعد هم باز رای بیاره!

زنده باشی سید ِ خندان...

بی اغراق امروز نقطه عطفی تو زندگی سیاسی من بود. امروز روزی بود که برای اولین بار با  محمد خاتمی ملاقات کردم. باهاش دست دادم. احوال پرسی کردیم. چقدر شخصیت والایی داشتن. یه محفل بیست و خوردی نفره ای بود. تو حیاط دفتر کاریشون. زیر آلاچیق، یه محیط دبش، یه سری صندلی چیده شده بود. من پشت سر ایشون نشسته بودم. چایی اوردن من نگرفتم. یکی از دوستان هم که کنارم نشسته بود نگرفت. چند دقیقه بعد آقای خاتمی متوجه شد ما چایی نگرفتیم، برگشت گفت برای شما چایی نیاوردن؟ من گفتم :اوردن، ممنون. پنج دقیقه بعد باز برگشت دید چایی نداریم. گفت شما چایی نگرفتین؟! مجبور شدیم چایی بگیریم که خیالش راحت بشه! بعد ظرف بیسکوئیت که رو میز جلوش بود برداشت تعارف کرد به ما. واقعا از بزرگواری و متانتش منقلب شدم. 

فوق العاده محترم و فهمیده بود. واقعا چی به سرمون اومده؟ همچین آدم با کمالاتی رفت و ببین جاش کی اومد. چطور گریه نکنم؟

صحبت های زیادی شد. بعد از سه سال و نیم احساس کردم سیاست و سیاسیون چقدر زیبا میتونن باشن. مسائل مختلفی مطرح شد، ولی متاسفانه به خاطر یه سری از مسائل نمیتونم بازگوشون کنم. حتی جایی رکوردر رو میز رو خاموش کرد که بتونه یه چیزایی رو بگه! احتمالا هفته بعد خبرش تو سایت خود آقای خاتمی منتشر میشه.

افسوس، صد افسوس، صد هزاران افسوس و دریغ. با تمام وجودم امیدوارم شرایط طوری پیش بره که دوباره فضا برای حضور ایشون باز بشه. زنده باشی سید خندان...


متن خبر   http://www.khatami.ir/fa/news/1111.html


خبر فوری. لطفا منتشر کنید

بان کیمون دبیر کل سازمان ملل در سومین روز حضورش در ایران خواستار دیدار و مذاکره با دیازپام وبلاگ نویس معترض شد!

زندگی شطرنج نیست...

برای پیروزی، از اشتباه طرف مقابلتون استفاده نکنین.

آفت ِ زندگیه. اشتباه نگیرین. زندگی شطرنج نیست.