جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

میلاد ِ من

... بزرگ شدن دو طرف یک سکه هست. از یه طرف دریغ و افسوس که زمان از دستت رفت، از یه طرف دیگه ذوق و شوق برای استفاده کردن از دقایق جدید. این وسط بدبخت کسیه که دقایق جدیدش رو برای دریغ و افسوس خوردن زمانی که از دست داد صرف کنه...



پ.ن: اگه زیرش بنویسم (دکتر علی شریعتی) یا (گابریل گارسیا مارکز) همتون شاش بند میشین و کف میکنین و شاید هم جایی کپی کنین برای خودتون ولی وقتی میگم (از دفترچه یادداشت های روزانم) میگین پیف پیف و یه تف هم شاید رو مانیتورتون بندازین. نکنین این کار رو. انقدر اسنوب نباشین.

تازه ترین خبر!

رفتم به همون یارو دزده که یه پیج با اسم کامل من تو فیس بوک زده بود گفتم (من خیلی وبلاگتونو دوست دارم و خیلی قشنگ مینویسین. چطور این چیزا به ذهنتون میرسه؟ چرا انقدر دیر به دیر آپ میکنین؟)


فکر می کنین چی گفته؟! اومده گفته

kheyli mamnoonam ...beharhal har kasi dar zaminehei estedad dare mersi az tavajohetoon

man be elate mashghaleh kar va dars ziyad nemitoonam up konam :) movafagh bashid


من دیگه حرفی نمی زنم و شما رو با این پاسخ تنها میزارم.


لینک این پیج مجعول

دزدیدنم!

یارو اومده پیج ساخته تو فیس بوک با نام دیازپام. دَرَک. دیازپامو من که اختراع نکردم. بگیره نوش جونش. توضیحاتش نوشته (جملات مغرضانه یک عدد دیازپام که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد) بازم میگم بی خیال.


ولی از اینجاش میسوزم رفتم ازش پرسیدم (اون وبلاگ جملات مغرضانه یک عدد دیازپام (لیک هم دادم) مال شماست؟ من خیلی دوسش دارم و قشنگ مینویسین) بی پدر در کمال پررویی برمی گرده میگه ( bale :))


همین دغل بازی هارو انجام میدن که خناسان میگن (فیس بوک لانه ی جاسوسی آمریکا و اسرائیل هست) دیگه. 1133 نفر هم اون پیج رو لایک کردن. پیجی که آس ترین مطلبش اینه (ایرانم بعد عمری برد و تو نیومدی...)


ایها الناس، هوار مردم، دیازپامی که من باشم پایگاه و مقرش همینجاست فقط. اگه پیجی، اکانتی، جایی دیدین که با این اسم می نویسه بدونین مشابه چینی دیازپام اصلی هست. بصیرت داشته باشین گمراه نشین.


پ.ن: نمی دونستم انقدر طرفدار دارم که یکی میاد با اسم من انقدر معروف میشه. تو فکرم واسه ریاست جمهوری 92 اقدام کنم.