جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

دزدیدنم!

یارو اومده پیج ساخته تو فیس بوک با نام دیازپام. دَرَک. دیازپامو من که اختراع نکردم. بگیره نوش جونش. توضیحاتش نوشته (جملات مغرضانه یک عدد دیازپام که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد) بازم میگم بی خیال.


ولی از اینجاش میسوزم رفتم ازش پرسیدم (اون وبلاگ جملات مغرضانه یک عدد دیازپام (لیک هم دادم) مال شماست؟ من خیلی دوسش دارم و قشنگ مینویسین) بی پدر در کمال پررویی برمی گرده میگه ( bale :))


همین دغل بازی هارو انجام میدن که خناسان میگن (فیس بوک لانه ی جاسوسی آمریکا و اسرائیل هست) دیگه. 1133 نفر هم اون پیج رو لایک کردن. پیجی که آس ترین مطلبش اینه (ایرانم بعد عمری برد و تو نیومدی...)


ایها الناس، هوار مردم، دیازپامی که من باشم پایگاه و مقرش همینجاست فقط. اگه پیجی، اکانتی، جایی دیدین که با این اسم می نویسه بدونین مشابه چینی دیازپام اصلی هست. بصیرت داشته باشین گمراه نشین.


پ.ن: نمی دونستم انقدر طرفدار دارم که یکی میاد با اسم من انقدر معروف میشه. تو فکرم واسه ریاست جمهوری 92 اقدام کنم.

نظرات 8 + ارسال نظر
من مهلام :) 16 آبان 1391 ساعت 15:12 http://man-mahlam.blogsky.com

جدن؟! :-o
یه مطلب "یادداشت های یک من" گذاشته بود راجبه این جور آدما....
همونو برو بهش بگو :|

92 هم حتمن برو واس نامزدی :)

من مهلام :) 16 آبان 1391 ساعت 15:17 http://man-mahlam.blogsky.com

رجوع شود به 624 یادداشت های یک من

... 17 آبان 1391 ساعت 15:03

سلام.من دیدم اونو.اتفاقا پرسیدم نویسنده ی اون وبلاگ هم شما هستی؟؟جواب داد بله.به پیشنهاد دوستان وبلاگی این پیج رو ساختم!!!
از وقاحتش در عجبم واقعا...

از من نپرسیدی رفتی از اون پرسیدی؟ واقعا که. یه خورده برو پای صحبتای آقا قرائتی بشین بصیرت یاد بگیر. از مرکز نمیپرسی میری از شعبه میپرسی؟

حاج خانوم 17 آبان 1391 ساعت 19:53 http://hajkhanum.blogfa.com

خودت اگه زرنگ بودی و پیج میزدی اونجا الان حقتو نمیخوردن. آقا آدرس بده ریپورت کنیم این لانه جاسوسی رو :دی

همون کلمه یارو لینک هست. برو ریپورت کن ببینم چیکار میکنی. من که بلد نیستم با این لانه جاسوسی کار کنم.

محسن 18 آبان 1391 ساعت 18:56

سلام داداشم... من به تو رای میدم...

خب، تا حالا که شد دو تا رای!

D1e 21 آبان 1391 ساعت 00:58 http://faryadekhamush.blogsky.com

چقد بت گفتم یه پیج بسازم واسه وبلاگت تو فیسبوک، ناز و عشوه اومدی و این شبکه اجتماعی رو مزمت کردی! اسا بخر! :دی

بعله اینم حرفیه. فکر میکنم یکی هم ساختم ولی پسوردشو فراموش کردم. خب چیکار کنم!

Queen 17 آذر 1391 ساعت 23:31 http://fu11-m00n.blogfa.com/

اتفاقا منم میخواستم ازش بپرسم اون توئه؟ اما به دلایلی نپرسیدم
الان خوشحال شدم یکی از سوالای زندگیم کم شد :دی

خب چرا نیومدی از خودم بپرسی؟!

... 25 دی 1391 ساعت 10:13

تازه ترین اتفاق:این لینک www.facebook.com/oon.pesare
و دیدم.رفتم بهش پیام میدم اوووون پسره،خیلی خوشحال شدم دیدمت.
جوابش:سلام عزیزم.منم خوشحالم که دارم تک تک خواننده های وبلاگم رو اینجا پیدا میکنم.
من:دیوونه خجالت نمیکشی،تا اونجا که من میدونم داداشم با این اسم تو فیس بوک اکانت نداره.
جوابش:ای داد،آجی تو اینجا هم دست از سر من برنمیداری،کم تو خونه سر به سرم میذاری؟؟راستی خیلی کلکی با یه اسم مستعار اومدی فیس بوک؟؟:)
من:|

من متوجه معنی حرفت نشدم. ولی این کامنت رو به اون پسره نشون دادم و اون هم اصلا متوجه منظور کامنت نشد. و گفت کذب محضه و من هیچوقت همچین پیامی دریافت نکردم و همچین جوابی ندادم. روشن کن قضیه رو لطفا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد