جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

اسمس وارده

شصت سال پیش همه چیز را می دانستم، امروز هیچ چیز نمیدانم. کتاب خواندن یک کشف پیش رونده است تا به نادانی ات پی ببری. ویل دورانت

از طرف استاد سابقم!!


--------------------------

باشه گلم. {....} تو عین داداش {....} خودمی. فقط یه دوست ساده ای. من هیچ نظری بهت ندارم. همه این حرفا هم شوخیه همین. موفق باشی عزیزم. شبت قشنگ


پ.ن: 1- {...} اسمم هست که جاخالی گذاشتم

2- این اسمس رو یه دختر ِ نه چندان آشنا بعد از یک سری شوخی های اسمسی ناهنجار برام فرستاد!

3- قدیما وقتی جوون تر بودم وقتی میخواستم یه جوری خودمو به صورت نامحسوس به یه دختری نزدیک کنم اینجوری حرف میزدم! کار ِ خدا حالا یه دختر داره باهام اینجوری حرف میزنه!

4- ببینین، دختره بهم هیچ نظری نداره! عه وا!

5- راست میگن آخر الزمونه ها! نه، جدی!


داستان من و پانی و اون هدیه ی عجیب! ادامه مطلب ...

سردرگم/ه

رفتار آدمی از دو چیز نشات میگیره. عقل و احساس. بدبختی اینه که این دوتا همیشه در تقابل با همدیگه قرار دارن. هر چیز احساسی با عقل جور درنمیاد و هر چیز عقلی با احساس.


اما مضحک تر از این موضوع اینه که اگه به حرف عقلت گوش کنی آخرش حسرت میکشی و اگه حرف احساستو گوش کنی آخرش پشیمون میشی. مثل چوب دو سر گهی میشه آدم.


انسان موجود مسخره ایه کلا ...



اشارم به عمق فاجعه هست

فکر کنم اگه یه خارجی بیاد ایران عاشورا تاسوعای ایران رو ببینه بعد ازش بپرسن امام حسین کی بود احتمالا بگه (فکر کنم یه سرآشپز ماهر ِ صدر ِ اسلام بود)



پ.ن: اگه گشنه های آفریقایی رسم و رسوم مارو ببینن شک نداشته باشین همشون مسلمون میشن. اونم شیعه چهارده امامی.

چقدر آخه از خودم کم بشم؟!

یکی از فانتیزیام تو زندگی اینه که یه آهنگ سوزناک و دردناک بنویسم و اسمشو بزارم (Goodbye-Guy) بعد با ویلن طوری اجراش کنم که دل همه ریش بشه. از بس قشنگه.


حالا اگه این فانتزیم خیلی دور از دسترسه اینجوری باشه که یکی یه آهنگ سوزناک و دردناک به نام (Goodbye-Guy) نوشته باشه و من با ویلن به قدری زیبا اجراش کنم طوری که هر دختری میشنوه عاشقم بشه.


حالا اگه اینم نشد همین آهنگ سلطان قلبها رو هم بتونم بدون اشکال بزنم راضیم.