جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

داستان من و پانی و اون هدیه ی عجیب!


یه اتفاق جالبی افتاد هنوز تو شوکم. بعد دو - سه سال میخواستم یکی از دوستای قدیمیمو ببینم. قبلا تو این وبلاگ ازش گفته بودم. پانی. یه هدیه ای گرفته بودم واسش. عکس هدیه رو میزارم. ببینم میتونین حدس بزنین چیه. پانی قبل از اینکه دست بزنه بهش وقتی  تو دستم دید دقیق گفت چیه. منو میگی :O

یعنی میخوام بدونم تابلوئه چی بود یا این رفیقمون هوشش یا حس ششمش یا هر چی که اسمشو میشه گذاشت فوق العاده قوی داشت. چند روز دیگه میگم چی بود. خداییش این عکسو ببینین فکر میکنین هر چی هست بگین.


عکس


پ.ن: دوستان توجه کنن که قبلا هیچ حرفی بین من و پانی در مورد چیزی که بهش هدیه دادم نبود. بخاطر همین شوک شدم. وگرنه که تعجبی نداشت. کلی خلاقیت به خرج داده بودم واسه انتخاب همچین چیزی. وقتی همون اول حدس زد خورد تو ذوقم. کریس آنجل هم عمرن نمیتونست بفهمه. واسه همین خیلی شدم. در ضمن، دوستان در مورد ماشین نظر ندن!

------------

خب دوستان، وقتشه از این راز سر به مهر پرده بر دارم. انتظارها به پایان رسید. با تشکر از حدس های همتون. چیزایی که حدس زدین اینا بود. یک مورد نزدیک به جواب داشتیم و یک مورد جواب درست که بدون نام و آدرس بود که احساس میکنم شخصی که کامنت گذاشته یا نفوذی بوده که از محتویات کادو اطلاع داشته و یا رمالی، فال گیری، چیزی بوده.

طبق آمار و ارقام یک مشارکت 85 درصدی داشتیم که یک حماسه ی وبلاگی به حساب میاد که نشان از همبستگی و اتحادِ دشمن کور کن داره. خب بهتره بیشتر از این خودمو لوس نکنم و حدسیات شما رو بگم.

 

آبرنگ - شمع - شکلات - کروات (کروات بهش هدیه بدم که از طرف من بده به پدرش؟!) - ساعت - مسواک (فکر کن، مسواک!) - ادکلن - دستبند (مگه میخوام بندازمش زندان؟! آها، از اون دستبندها؟) مداد رنگی - خودنویس - کتاب عرفان نظر آهاری (خداییش کتاب تو این قطع داره؟!) - ویفر (براستی ویفر؟!) - آلت مصنوعی (مگه طبیعیش چه اشکالی داره که مصنوعیشو بدم؟!) - باکس سیگار (خیلی باحال بود. هدیه بعدی من به هر کسی که میخواد باشه همینه!) - از این موگیرا که تق تق صدا میده (این دیگه چیه؟! اگه باحاله واسه خودم بگیرم) - گل سر (انقدری؟!) – یخچال (اگه یخچال داشتم که وصل میکردم به ماشینم باکلاس بشه) و...

(این سه نقطه آخر رو برای نشون دادن شور و استقبال شرکت کنندها گذاشتم. وگرنه مورد دیگه ای نبود.)

خب حالا میرسیم به اصل مطلب. دی دی دی دی دیریم (آیکون دکتر کپی) جواب درست بیسکوئیت پیتی پور !

همین! آخه خداییش کی میتونه فکر کنه که یه نفر بعد دو سال جی اف سابقشو میبینه بهش بیسکوئیت پیتی پور هدیه بده؟ از نایلون در اوردم گفت (چیه؟ بیسکوئیته؟!)  گفتم (جااااااااااااان؟! بیسکوئیت؟!!) گفت (شبیه بیسکوئیت پیتی پوره (!!!!!! یعنی یه لحظه اینور اونورو نگاه کردم دوربین پیدا کنم زل بزنم توش مثل مهران مدیری. آخه حدس اول تو کمتر از سه ثانیه اونم با عنوان دقیق برند؟!! اصلا حالم گرفته شد شدید. باور کنین سه چهار تا فروشگاه رو گشته بودم که این مارک بیسکوئیت رو با این اندازه پیدا کنم. اینهمه برنامه داشتم وقتی باز کرد قیافه ی زرد و قرمزشو ببینم از خنده پخش بشم رو زمین اونوقت کاری کرد من زرد و قرمز بشم. طرحم با شکست روبرو شد.

همین دیگه. داستان تمام شد. این وسط مهلا به همراه دوستش نیلوفر، نزدیک ترین جواب رو دادن )ویفر) که جایزشون یکی دیگه بیسکوئیت پیتی پوره که میتونن برای دریافتش بیان دم در خونمون.

 

حاشیه این جشنواره: قابل توجه علاقمندانی که بیشتر به ماشین گیر داده بودن بگم که ماشین سمند ای اف سون آبی متالیکه که هدیه تولدمه! دیگه برای فهمیدن مشخصاتش از توی عکس انقدر انرژی نسوزونین!  از خودم بپرسین


با تشکر از همه دوستان



نظرات 42 + ارسال نظر
D1e 14 آذر 1391 ساعت 00:18 http://faryadekhamush.blogsky.com

شمع! شاید هم اوود!شکلات! عجب سوالیه هااا :|

کروات؟
کاش تو عکس ارتفاعش هم معلوم بود :-s
حدودن چند cm بود ارتفاع؟
ئه ، عینکت :)

واسه یه دختر کروات بخرم هدیه بدم بهش؟

اُخخخخ پانی دختره!!!!!!!! من دو خط اول خاطره رو خوندم یادم اومددددد
کرواااااااااات :))

D1e 14 آذر 1391 ساعت 01:03 http://faryadekhamush.blogsky.com

البته من تشخیص دادم که ماشین سمند می باشد! :دی

خاموششششش 14 آذر 1391 ساعت 01:17

دوستتون لابد انتظارش و داشته! ماشینه احتمالن سمنده !

مریم 14 آذر 1391 ساعت 01:33 http://go224.blogfa.com

ساعته؟ مسواکه؟ ادکلنه؟ دستبنده؟
ولی فک کنم ماشینت سمند باشه:دی

خوو اون تونسته حدس بزنه چون چیزی بوده که دوست داشته و شوما قبلا میدونستی:دی

مرسی از دوستانی که ماشینو حدس زدن نزاشتن بیشتر ازین فکر کنم!
احسااااس میکنم یه جعبَس توش مداد رنگی خودکر خودنویس چیزیه
نمیدونم :((

منم نظرم روی ساعت و دستبند و یا مثلا روان نویس خودنویسی چیزی که احتمال 2 تا اولی خیلی بیشتره

خاموششششش 14 آذر 1391 ساعت 21:14

من همینقد فهمیدم که ماشین سمنده!!!!!!!!! اصن همینقد!!!!

بابا حدس بزن. حدس که قطعیت نداره.

یکی! 14 آذر 1391 ساعت 22:01

کتاب ه!
دو یا سه تا کتاب از عرفان نظرآهاری!!!!عجیب تو اون قطع ان!

دوسم گفت ساعت!

ولی من مطمئنم میدونم چیه ها! یادم نمیاد ولی !

من 14 آذر 1391 ساعت 22:32

کادو روان نویس
ماشین سمند خاموش

حاج خانوم 14 آذر 1391 ساعت 22:53 http://hajkhanum.blogfa.com

قلم خودنویس نیست؟

فهمیدمممممممممممممممم
من فهمیدم!!!!!!!
فهمیدم که از دیشبه چی تو ذهنمه ولی نمیدونم چیه!
ویفر! ازین قدیمیاش که این شکلی دراز بودن
یه حسی عین چی بهم میگه همینه!
الان دوستم گفت فهمیدم!
آخ چقد خوشالم بلاخره فهمیدم چی تو ذهنم بوده!

میشه دوستتون رو معرفی کنین؟ خوشحال میشم باهاشون آشنا بشم.

من خیلی مطمئنم این از همون ویفراس!
+ با تشکر از دوسته عزیزم که اون اول بهم گفت
ولی دقیقن خودشه که از دیشبه من میگم این طول و عرض رو مطمئنم از نزدیک دستم گرفتم و دیدم!
حتی اگه غلط هم باشه خوشالم فهمیدم چی تو ذهنم بوده !
AKHEYSHHHH

خاموششششش 15 آذر 1391 ساعت 00:15

ضمن اینکه تاکید میکنم ماشینه سمنده!!!!!!!!!!!! حدسم در مورد هدیه یک بسته مداد رنگی شش تاییه!!!!!

mersad 15 آذر 1391 ساعت 00:25 http://ashobnak.wordpress.com

سمند بودنش که مهم نیس اگه راس میگین بگین ای اف سون هستش یا سمند معمولی.
درضمن واقعا اگه کسی انقد خفن بتونه کادو تشخیص بده باهاش قطع رابطه میکردم اخه این چه وضعشه .
شکلات نیست؟

بله آقا سمند ای اف سونه. حالا میتونین رنگشو تشخیص بدین؟!

مریم 15 آذر 1391 ساعت 06:30

خیلی عذر میخوام آلت مصنوعی نیست؟؟! (چاپ کن نظرمو وگرنه ناراحت میشم:دی)

این هم فکر خوبیه! دفعه بعد اینو که گفتی هدیه میدم!

درست بود نه!؟
نمیدونم دیدی کامنت دوستمو یا نه
خلاصه اول فکر کرده کادو واس منه و اولین چیزی که به ذهنش رسیده ویفر بوده. بعد گفته نه و کسی ویفر کادو نمیگیره که حتمن دستبند چیزیه.واس همین کامنت گذاشت دستبند و اینا.بعد که بازیو انجام داده و اعصابش از دستم خورد شده گفته اصن همون ویفر حقته ;)
اسمش نیلوفره دوسم اینم آدرسش : http://otagh-fekreman.blogfa.com/
خودم دیشب کلی بهش گفتم که چقدرررر باهوشه b-)

سارا 15 آذر 1391 ساعت 21:37 http://www.eternity19.blogfa.com

رنگ ماشینت سفیده.
فقط من یه سوال دارم،این عکسٌ دقیقا کی گرفتی؟
قبل از اینکه بهش بدی یا بعدش؟
اتو مو نیست؟

نخیر. آبی متالیکه. این عکسو بعد از اینکه بهش نشون دادم و حدس زد چیه، قبل از اینکه بدم بهش گرفتم ببینم کسی دیگه هم میتونه حدس بزنه یا نه.

مریم 15 آذر 1391 ساعت 22:48

اقا تورو خدا جوابشو بگو مردیم از فضولی:دی

هما 15 آذر 1391 ساعت 22:51 http://go224.blogfa.com

اینست خودرو ملی......

ای خووودااا....

صدف 15 آذر 1391 ساعت 23:51

اگه کوچیکتر بود میگفتم بیکوییت رنگارنگ
اما الان میشه گفت مثلا 1 باکس سیگار (فک کن!!!!)

یک باکس سیگار! اینم خوبه. بعد از آلت مصنوعی اینو هدیه میدم!

سارا 16 آذر 1391 ساعت 00:47 http://www.eternity19.blogfa.com

یه بسته از این موگیرا که تق تق صدا میده نیست؟
رنگشم سیلوره؟

پانی 16 آذر 1391 ساعت 00:55

ترکوندن ینی ملت با این نظراتشون !!!!
قربون خودم برم که همون سه ثانیه ی اول حدس زدم (:

تینا 16 آذر 1391 ساعت 02:31 http://darone-man.blogsky.com

گُل ِ سَره :))))

هستی 16 آذر 1391 ساعت 03:03

نه تونستم ماشین رو حدس بزنم نه هدیه رو.ولی حالت دستت خیلی ظریف و زنونست.دست خودته یا پانی؟بعدشم شاید زد و فردا مردیم بدانیم هدیه چی بوده بمیریم بهتر است یا ندانسته بمیریم؟پس زودتر بگو.این خانم پانی هم حتما خیلی روت شناخت داره که با وجود خلاقیتی که به خرج دادی سریع حدس زده.

الان وقت نیست توضیح بدم. شب میگم.

mr man 16 آذر 1391 ساعت 18:27 http://mr-to.blogfa.com

کتاب عرفان نظرآهاریه؟
قطع اونا این اندازس

ندا 16 آذر 1391 ساعت 20:34

آبرنگ


سلام واقعا وبلاگتو دوست داشتم خوشحال میشم منم به اسم وبلاگم لینک کنی.

این کامنت پیام بازرگانی است!
دوست گلم، اگه از یک وبلاگ خوشم بیاد و دنبالش کنم حتما لینک میدم بهش.

[ بدون نام ] 16 آذر 1391 ساعت 21:33

بیسکوئیت پتی بور

حدس زدنش اصلا کار سختی نیس٬ تابلوئه یخچاله.
در مورد کاغذ کادوام میتونیم نظر بدیم آیا؟

شما در مورد هر چی که دوست دارین نظر بدین.
فکر خوبی هم هست. کاغذ کادوشم توانایی بالایی برای برپایی یه جشنواره دیگه داره.

mr man 18 آذر 1391 ساعت 17:24 http://mr-to.blogfa.com

خداییش خیلی ضایع شدی
خدا صبرت بده

بعله. خوب شد اون دوستی دو سال پیش تموم شد!!

آقا من اول فکر کردم پسره واس همین گفتم کرواااااااات :))
ولی مرسی پانی! انقده خوشم میاد ازینایی که همینجوری هدیه هارو همون اول درست حدس میزنن !!!!

حالا من که پتی پور دوس ندارم، بزا اگه نیلوفر دوس داشت میگم بیاد آدرس بگیره

ینی من واقن بهت افتخار میکنم که انقدر بین کادوهایی که میگیری و کادوهایی که میدی تناسب وجود داره! ( سمند ای اف سون - بیسکوئیت پتی بور )

مسابقه خوبی بود. خوش گذشت دور همی . با تشکر از همه و جواباشون که موجبات خنده ی همه رو فراهم کردن

البته این هدیه اصلی نبود. بعدش هدیه اصلی که یه جاشمعی خیلی خوشگل که خودم عاشقش شده بودم، بود. البته دو جلد کتاب هم بود که از بس منو غافلگیر کرد با این حدسش اصلا یادم رفت بهش بدم!
خواهش میکنم. و با تشکر مجدد از شما به عنوان برنده این مسابقه.
نمیخوای بگی سطح مسابقات خیلی بالا بود و حریفای قدری بودن؟!


از این موگیر ها که تق تق صدا میده :))))))
افرین ب منو مهلا ...ملت واسه تولد ماشین هدیه میدن ایش حتی :دی

هستی 21 آذر 1391 ساعت 03:29

اگه دوسش داری چرا دوستیتون بهم خورد و بهش بیسکوییت کادو میدی؟اگه دوسش نداری چرا بعد از مدتها باهاش قرار میزاری و بهش کتاب و جا شمعی خیلی خوشگل!!!! هدیه میدی؟خوب نیست با احساسات یه دختر به این باهوشی بازی کنی.ضمنا هیچ ازین مرفهین بی درد که ماشین هدیه میگیرن خوشم نمیاد.میگم دستت هم عین این پسر سوسولا بود!اگه میخوای دوستت داشته باشم زود بیا بگو سر چهارراه گل میفروشی!!!!!!!

واقعا منو با سوالای اساسی روبرو کردی که الان چند روزه هی فکر میکنم چی جواب بدم، نمیدونم. من نگفتم در مورد زندگیم نظر بده که اینا رو میگی.به هر حال دیگه...

D1e 22 آذر 1391 ساعت 20:49

راسی واسه سال نو برام شال خریده بودی منم درست حدس زدم، چرا واسه اون مسابقه راه ننداختی؟! هااع؟ D:

اونموقع بودجه برگزاری جشنواره نرسیده بود برام!

باران 24 آذر 1391 ساعت 14:32

اون جواب درسته مال من بود. رمال و اینا هم نیستم بابا. اولین چیزی بود که با دیدن عکس به ذهنم رسید.راستی حالا جایزه ام چی بود؟

بعله دوستان، رمالی که گفته بودم ایشونه! جایزه هم گفتم دیگه. یه بیسکوئیت پیتی پور دیگه که برای گرفتنش میتونی بیای دم خونه ما! آدرس بدم؟
بیسکوئیت پیتی پور خورا معلوم شدن! تو هم باهوشی عزیزم!

هستی 28 آذر 1391 ساعت 00:31

ببخشید نمیخواستم فضولی کنم.شما و زندگی خصوصیتون برام محترمه.شاد باشید.

نه اصلا فضولی نبود. سوال های قابل توجهی مطرح کردید. برای خودمم جالب بود. ولی یه چیزایی واقعا قابل توضیح نیست. مرسی

شکلات

عه. گفتم چی بود که!

کاوه کنجکاوه 7 دی 1391 ساعت 22:35

اگه امکانش هست عکسای بیشتری از ماشین بذارید

وقتشه دوباره تاکید کنم، اَییی خووووداااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد