جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

هدف؟ وسیله؟ توجیه؟

بعضیا از جاروکشی شروع میکنن، پیشرفت میکنن و به جاهای بالا میرسن، بعضی ها هم از جاکشی

چرخ دنده ها

زندگی مشترک مثل چرخدنده میمونه. دو طرف قضیه دو تا چرخدندن. باید با نظم بچرخن. اگه لبه هاشون به هم نسازه، اونوقت یا گیر میکنه به هم و منفجر میشن، یا اونقدر به هم میخورن تا تمام لبه هاشون ساییده بشه. اونوقت میشن دو تا چرخده ی بدون دنده.


اینا در اهمیت یافتن شخص مناسب واسه ازدواج گفتم.

یکی صدای منو به مسئولین امر برسونه

به نظر من اگه خدا خواست ورژن جدیدی از دنیا بده بیرون، باید حتما یه قانونی بزاره که فحش هایی که به حق هستن برسه به خاطی.

مثلا شما نگاه کنین، طرف اومده ساعت 8 و نیم شب تو یه کوچه فرعی به خاطر پارک ممنوع 40  تومن جریمم کرده. من هم که بی خبر از همه جا تو کلاس درس در حال کسب علم و دانش بودم.خب الان من به جز سلاح فحش چیزی که ندارم، اون هم که بی اثره. این چه وضعشه؟ ملائک چرا رسیدگی نمی کنن؟


پ.ن: طرف میاد یه مغازه زپرتی میزنه توش صندوق انتقادات پیشنهادات میزاره اونوقت دنیا به این بزرگی یه همچین نظرخواهی نداره. اینه وضع ما.

زیر تختم انگار موش استفراغ کرده

میگم خدارو شکر مسیحی نیستیم ما. فکر کن بیدار بشیم ببینیم بابانوئل تو جورابامون شکلات گذاشته! نه میشه اون شکلات ها رو خورد نه دلمون میاد دیگه از اون جورابا استفاده کنیم.


پ.ن: البته شوخی میکنم. ما که هممون نظیف هستیم. به به.

چتر بازی

نصف کساییکه چتر دست می گیرن میان تو خیابون قصدشون کور کردن مردماست. بارون بهونست. خودم تا الان سه بار کور شدم. البته موفقیت هایی هم تو کور کردن چند نفر داشتم.


 البته جنگ چترها هم لذت خاص خودشو داره!