جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

عَکَدمی گوگوش

لرها با همبستگی ببین چه کارها که نکردن.

می ترسم جوگیر بشن فردا پس فردا اعلام استقلال کنن بخوان ایران رو تجزیه کنن.

باور کنین احساس خطر می کنم. به خدا اصلا حال و حوصله جنگ داخلی رو ندارم.


پ.ن: بقیه بچه ها همچین آدرین رو ماچ و بوسه می کردن که انگار می خواست به کربلای معلی مشرف بشه.

نظرات 11 + ارسال نظر
mr man 5 اسفند 1391 ساعت 19:47 http://mr-to.blogfa.com

سلام رفیق
منو یادته؟
مرد باید بره
مرد باید برگرده
الهی که بری و برگردی
لرا خود مختارن
خیلی وقته
ببین منو
خیللللللللللللی وقته!

نکنه تو هم جزو اونایی بودی که به امیر رای دادن؟!

فری 5 اسفند 1391 ساعت 20:37

برا تشکر ماچش میکردن.چون از ناک اوت شدن خودشون جلوگیری کرد!

آره اینم حرف عقلانیه

سمیه 6 اسفند 1391 ساعت 18:10 http://asranevesht.blogfa.com

قضیشو به منم بگو ...

یکی از بچه ها که لر بود تو مسابقه هفته پیش رید. یعنی خروسک هم داشت نباید اینجور میخوند. بعد همه مطمئن بودن که حذف میشه. خودشم مطمئن بود. بعد که نتایج اومد معلوم شد لرها به خاطر تعصبشون بهش رای دادن. هیچی دیگه، این موند. ادرین بدبخت که صداش خیلی قشنگ بود و شبیه عارف بود و به نظرم خواننده با این صدا واقعا کم داریم، حذف شد.

nafi3 6 اسفند 1391 ساعت 19:29

لر؟عکدمی؟تجزیه؟ماچ؟؟شیب؟؟جنگل؟؟؟

mr man 6 اسفند 1391 ساعت 19:58 http://mr-to.blogfa.com

من لر نیستم ولی لرها را دوست دارم

آبان 7 اسفند 1391 ساعت 00:07

کلا ماچ و بوسه و بغل خیلی دوست دارن!

تیرداد 7 اسفند 1391 ساعت 19:44 http://arshk60518.blogfa.com

چطوری؟ دیگه. ما لریم .جوگیر که میشیم اینجوریه
من ندیدم اما میتونم حدس بزنم چی شده!

اصلا یه وضع ناجوری بود. حدس زدن کی بود مانند دیدن؟

سمیه 7 اسفند 1391 ساعت 23:05 http://asranevesht.blogfa.com

ولی به نظرم دوستاش واسش رای گرفتن که همش میگفتن امیر استرس داشته مردم بهش رای بدید...

دوستاش یه غلطی کردن. اونا اگه میتونستن برای خودشون رای میگرفتن! مخصوصا اون آدرنالین بود آدرین بود چی بود حذف شد؟ اون

هستی 8 اسفند 1391 ساعت 01:55

من اکادمی رو تنها میبینم.بعد خیلی دوست دارم با یکی راجع بهش صحبت کنم.کسی هم پیدا نمیشه.نظرات بامزتونو که خوندم گل از گلم شکفت.
راستی همیشه بهت سر میزنم ولی گاهی نمیشه کامنت گذاشت.(اینم همینجوری گفتم بدونی.گفتم شاید برات جالب باشه!!)

عه خب ایمیلی، آدرسی چیزی میزاشتی بیشتر در این مورد کارشناسی کنیم!
در ضمن، برای چی بخندم؟ خب فانتیزیه دیگه!

هانا اسمیت 9 اسفند 1391 ساعت 14:43 http://wool.blogfa.com

مگه ترک بختیاری نبود امیر؟ چرا لر؟

لر لره. حتی اگه ترک بختیاری باشه! مگه بختیاری ترک داره؟
(به کسی برنخوره بابت این جواب. شما هم میتونین به مازندرانی ها هرچی میخواین بگین!)

مهرداد 21 اسفند 1391 ساعت 15:02

من بختیاریم . امیر هم خواننده نبود.اما تو اینو بدون اگه بختیاری نبود الان ته فامیلیت اوف داشت دیازپاموف.اگه نبود اصلن ایران وجود خارجی نداشت. من رفیق مازنی دارم خیلی مرد هستن. هرکسی هم فکر میکنه به یه نژاد یا یه قوم ایرانی حرف مفت بزنه . اصالت خودش رو زیر سوال میبره

هی رفیق من اصلا قصد توهین نداشتم. من از مخالفان توهین به قومیت ها هستم. چیزایی که گفتم رو توهین نمیدونم ولی اگه باعث رنجش شما شد معذرت میخوام و یه بخش هایی از پست رو حذف کردم. امیدوارم جبران کرده باشم.
موفق باشی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد