جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

عَکَدمی گوگوش (2)

الان امیر از بشار اسد هم بدتر شده. مگه کنار میره حالا

انی‌وی، تنها امیدم اینه تو فینال، همه مخالفا رو رقیب امیر ائتلاف کنن، خداییش دیگه انصاف نیست این بچه قهرمان این دوره بشه.


پ.ن: نامزد اصلی من که رفت کنار! باید بگردم دنبال یه کاندیدای اصلح دیگه


نظرات 3 + ارسال نظر
mr man 12 اسفند 1391 ساعت 10:20 http://mr-to.blogfa.com

البت نظر من به شوما نزدیک تره

حرف های من باید فصل الخطاب زندگیتون باشه

mmadalbo 12 اسفند 1391 ساعت 12:40 http://nemidanam.blogsky.com

آی گفتی خفمون کرد این امیر بسشه دیگه

تو اولین قربانی نبودی، آخرین هم نیستی!

سلام
ننه ننه هرجامیرم حرف منه! یعنی امروز هرجا رفتم حرف این امیر و این آکادمی بود امیرزده شدم! اون پستی که دوتای قبلیه ربطش به آکادمی گوگوش چیه که اسمشو گذاشتی آکادمی گوگوش؟!!!
آدم سر از کار شما جماعت درنمیاره! چه شکاف عمیقیه بین نسلها!!!می بینی؟
به روزم

عکدمی گوگوش دو پست قبل، بعد از حماسه لرها بود. ایندفعه یک گله کوچیک بود.
شوما مال چه نسلی هستی که به نظرت بینمون شکافه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد