جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

عَکَدمی گوگوش (3)

مطمئنم یه پلتیکی زدن که امیر حذف شده.

این چهارشنبه برخلاف تمام قسمت های دیگه همون اول برنامه -حدود بیست دقیقه پیش از اولین اجرا- شماره بچه ها رو اعلام کردن. احتمالا این کار رو کردن که ببینن کیا به قیاقه طرف رای میدن کیا به اجرای بچه ها. بعد احتمالا رای هایی که پیش از اجرا داده شده رو باطل کردن. 

فکر میکنم طرفدارای امیر تا شماره رو دیدن جوگیر شدن همشون رای دادن که خب احتمالا رای هاشون باطل شد.

همینطور بود دوستان. وگرنه امکان نداشت این بابا حذف شه.


استفتاء کردم، نظر آقای پوآقو هم به نظر من نزدیک است.

لامصب هوش و ذکاوت همینجوری داره از تک تک سوراخ های بدنم میزنه بیرون.

نظرات 13 + ارسال نظر
mr man 19 اسفند 1391 ساعت 20:22 http://mr-to.blogfa.com

می بی نم که داری رو روانشناسی لرا کار می کنی
نکن برادر من آخر روانی می شی

باور کن لرا دارن رو من کار میکنن

هستی 20 اسفند 1391 ساعت 02:52

خیالت راحت شد امیر حذف شد؟حالا سر راحت بر بالین میذاری؟من شیفته ی هوش و ذکاوتت شدم که از تک تک سوراخای بدنت میزنه بیرون!خب حیفه جمش کن لازمت میشه.

اووووو. انقدر دارم که انقدر انقدر چیزی ازم کم نمیکنه.

تیرداد 20 اسفند 1391 ساعت 09:54 http://arshk60518.blogfa.com

دیازپام گیر دادی به لرها بد جور؟! خوب بزار یه لر هم تو عمرش یه چیزی بشه! ما لرا بالاترین مقاممون تا حالا مبصر مدرسه بوده! حالا یکیمون میخواست یه کم بره بالاتر تو نمیزاری!

به خدا تقصیر من نبود. من فقط برای روشن شدن اذعان عمومی این نظریه رو ارائه دادم و اصلا این پلتیک از طرف من نبود. من همون اول به این بابک و هومن گفته بودم این بابا رو جزو 10 تا نکنین. حتی شخصا با خود گوگوش صحبت کردم. قبول نکردن، آخرش مجبور شدن اینجوری کنن.

مهرداد 21 اسفند 1391 ساعت 14:52

من کاری با این امیر بهمن ندارم.خواننده هم نبود.درست. بختیاری بود. تیرداد خان اونوقتایی که ایران وجود نداشت یه مرد که از تمام انسانهایی که تا به امروز زندگی کردن شایسته تر بود از بین بختیاری ها بلند شد و دنیا رو گرفت. واسم پادشاهیش رو پارس گذاشت. چون فرزند پارسوماش بود{مسجسلیمان امروزی}. حالا بگذریم...... سعی کن قومی رو مسخره نکنی پسر خوب.دیازپام خان شما هم همچنین. اگه خواستی برو ببین تو اینترنت در مورد بزرگان بختیاری چی نوشتن گلم. یه چیز دیگه. هیچ کسی نمیدونه از سوراخ .... کی میخواد در بیاد . که اگه یارو خیلی ضایع بود به خداجونش بگه مارو بذار تو کمر مثلا برد پیت که ناز بشیم.

هی رفیق من اصلا قصد توهین نداشتم. من از مخالفان توهین به قومیت ها هستم. چیزایی که گفتم رو توهین نمیدونم ولی اگه باعث رنجش شما شد معذرت میخوام و یه بخش هایی از پست رو حذف کردم. امیدوارم جبران کرده باشم.
موفق باشی :)

وای ینی منم زجری کشیدم لحظه ی اول سه نفرو کشوند کنار که امیر توشون نبود! و لحظه ای که امیر حذف شد منو دوستم تا 30 ثانیه جیغ بنفش می کشیدیم از شادی!!! خیلی باحال بود منم فک کنم یه کاری کردن که امیر حذف شه!!!

من که عاشق دلسا بودم! کارش عالی بود به نظرم و خودشم دختر گلی بود! و امیدوارم بعد ازین ندا برنده بشه در حالیکه حس ششم می گه امیرحسین برنده س :)

الان فکر میکنم یکی از دخترا برندست. (ترجیحا ندا با اونکه صدای ارمیا بهتره) مجید هم که مثل پت و مت نمیدونم اون وسط چیکار میکنه!

nafi3 21 اسفند 1391 ساعت 21:33 http://machul-khan.blogfa.com/

امیر بهمن را خدا حذف کرد :دی

:)))

میترا 23 اسفند 1391 ساعت 16:09

جانِ من شما تو 40 چراغ مینویسی؟؟
از نویسنده های جدیدشی ؟؟

قدیم مینوشتم. در واقع تو یه دوره ای بعد از رفع توقیفی که سال 89 قبل از شب یلدا شده بود، تا اواسط سال 90 مینوشتم. اونموقع مسئول صفحات طنز پوریا عالمی بود و پای منو به اونجا باز کرد

میترا 23 اسفند 1391 ساعت 16:26

دارم آرشیو میخونم
کر کر خنده س ! :) بیشتر از همه لینکایی که گذاشتی،
هرچی مربوط به آقا و مموتی باشه بازه بقیه ش به جز ویکیپدیا فیییییییییییییلتررررررررررر :|

به نظرم بازم چیزای بامزه ای هست که یه بار باید وقت بزارم، بزارمشون تو لینکا!

میترا 23 اسفند 1391 ساعت 16:32

در واقع من هی آرشیو میخونم نظرم میاد !
منم جنبش سبزی بودم ولی میگم بی برو برگرد فقط مردی با عبایِ شکلاتی! هیچکس نمیتونه حتی یکم شبیه خاتمی باشه!
دوست داشتنی ترین موجوده به قرعان

جنبش یه کلمه فراگیره منم شاید خودمو جزوش بدونم ولی هیچوقت دستبند سبز نداشتم. و البته خاتمی تنها شخصیت سیاسی مورد علاقه منه.

آبان 24 اسفند 1391 ساعت 19:34

:)))
خوشم می آد گیر دادی به این عکدمی :))

پیش بینی کرده بودم به همین علتی که گفتم ایندفعه امیرحسین حذف بشه ولی وقت نشد بیام نوستاراداموس بازی دربیارم. حیف.

maryam 25 اسفند 1391 ساعت 23:16

mishe adrese webloge "pesari ke nemikhahad bakere bashad "ro behem bedi?
oni ke nevisandash "oon pesare" has?
age begi kheiiiiiiili khoshhal misham

http://roooznevesht.blogfa.com/
گوگل میکردی پیداش میکردی. البته الان که نیست. سربازیه بنده خدا

maryam 1 فروردین 1392 ساعت 13:45

merc

مهرداد 9 فروردین 1392 ساعت 06:38

با دورود وشادباش نوروز. سپاس از اینکه پاسخ دادین. خوش باشی رفیق

همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد