جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

فقط برام دعا کنین موفق بشم!

تصمیم گرفتم از شنبه همین هفته آینده، ساعت 7 صبح بیدار شم، با جدیت به بیکاریم ادامه بدم


نظرات 13 + ارسال نظر
لآط عینکی 13 تیر 1392 ساعت 04:59

العان دست به دعا هستم
فردا هم تو پلاس شر میکنمت دعاهای زیادی نصیبت بشه :))

همیشه بهم لطف داشتی لاط جان. من اصلا به پشتوانه شما عزیزان بود که این تصمیم خطیر رو گرفتم

لعیا 13 تیر 1392 ساعت 10:35 http://rainbow1363.persianblog.ir

خیلیییی با حال بود....
(:

خو خوبه از قدیم گفتن سحر خیز باش تا بیکار باشی

قدیمیا عجب چیزایی میگفتنا

من مهلام :) 13 تیر 1392 ساعت 22:33

قربون دستت بیا زنگ خونه ما هم بزن 8 9 منو بیدار کن

یه دوستی داشتم قبلنا به نام (من مهلام:) ) همون دوست قدیمیم هستی؟!

eli 13 تیر 1392 ساعت 23:49 http://parcgah.blogfa.com

میگما خطر بزرگی کردی

این شنبه ای که ادم میخواد یه تصمیم مهمیو عملی کنه هیچوقت نمیاد

هر وقت بخوام تصمیم مهمی بگیرم میزارم از فردا صبح. اینجوری در هفته 7 بار زیر قولم میزنم بنابراین زودتر از رو میرم و بالاخره روز معهود میاد

منم چندین ماهه با جدیت تمام به بیکاریم ادامه میدم!!! وبلاگ شده تمام زندگی من!

البته مترسک ها کار زیادی ندارن. اگه کوالا هم بشی کار چندانی نداری! راحت باش!

من مهلام :) 15 تیر 1392 ساعت 02:51

بله همونم 3>

خوشوقتیه زیاد برای من. بنده همیشه شما را در این مدت دعا میکردم! وبلاگی داشتید یادمه

mmadalbo 15 تیر 1392 ساعت 12:23 http://nemidanam.blogsky.com

خدا قوت
موفق باشی
( :
وفتی آدم همچین جونای مصمم و کاریی میبینه چطور میتونه زبونشو نگه داره که از عمه مسئولین تشکر نکنه
(چی شد حمله آخریم)

با زبون از عمه مسئولین تشکر کنید موردی نداره فقط از عضو دیگتون استفاده نکنید که من یکی مسئولیتی قبول نمیکنم

فراری 16 تیر 1392 ساعت 00:56 http://www.escapee.blogsky.com

به نظر می‌رسه موفق هم شدی.

مستجاب‌الدعوه که هس ، ما ممدشونیم ، باز دعا معا خواستی تعارف نکن!

من مهلام :) 17 تیر 1392 ساعت 00:57

مرسی :)) دعا چرا ؟!

خب شاید سست عنصر باشم و تنیلی کنم و انجام ندم. نیاز به دعا و تشویق دارم

nafi3 17 تیر 1392 ساعت 20:14

بیکار شدی؟؟؟؟؟؟یادمه سره کار میرفتی ...
اصن کسی ک وب مینویسه بیکار محسوب نمیشه! من میدونم :دی

آره بیکار شدم دیگه. اسپانسرای مالی دیگه حمایت نکردن بدین ترتیب به آغوش گرم بیکارا بازگشتم.

zeinab 22 تیر 1392 ساعت 17:23

دم شما دااااااااغ

دم شما نیز

مهدیه 8 مرداد 1392 ساعت 16:10 http://mahdiye-24.blogfa.com

ایشاا...تو میتونی فقط اراده میخواد
راستی وبه منم بیا.

عنوان وبلاگت (ضدپسر) هست بعد ازم دعوت میکنی بیام؟ عجب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد