جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

Ctrl+Z زندگی کجاست؟

اگه خدا واسه نرم افزار دنیا یه Ctrl+Z میذاشت عالی می شد

خیلی بد عادت شدم. هرکار اشتباهی که می کنم اول دنبال کنترل زد میگردم، پیدا نمیکنم بعد به خودم فحش میدم چرا اینطور کردم و چطور برگردونم حالت قبل

نظرات 9 + ارسال نظر
mina 6 آبان 1392 ساعت 00:13 http://www.padariha.blogfa.com

من هروقت فکرم شلوغ میشه و نمیتونم رو یه موضوع تمرکز کنم به آلت و تب فکر میکنم! بزنی یه نیگا بندازی ببینی رو کدوم دوس داری تمرکز کنی

به خدا بگیم این کلید هم طراحی کنه دنیای بعدی

لیلیـــــــ 7 آبان 1392 ساعت 15:45

دنبال خودت باش نه دنبال چیزی که نیست ..

شخص نویسنده 8 آبان 1392 ساعت 00:45 http://pno17.blogfa.com/

ترک عادتم موجب مرض است بدبختی

باران 12 آبان 1392 ساعت 17:32

خب اونوقت خدا چجوری تنبیهت کنه وقتی کار اشتبا انجام میدی؟؟؟؟؟؟

راست میگی. به اینجاش فک نکرده بودم. حکمتشه بابا!

نیوشا 13 آبان 1392 ساعت 19:22

یه دکمه ی deactivate هم میذاشت مثلا.هر وقت خسته میشدیم دی اکتیو میکردیم زندگیو.اروم تر که میشدیم دوباره اکتیو می کردیم.ادامه میدادیم.خیلیم بهتر بود :|

عالی بود. اینا رو یادداشت کنیم واسش ایمیلی چیزی کنیم. پیشنهاده به هر حال

donia 14 آبان 1392 ساعت 19:13

به سلامتی پاک کن که خودشو کوچیک میکنه تا اشتباهات بقیه رو پاک کنه

سید احمدو 18 آبان 1392 ساعت 10:07

سلام
وبلاگ خوبی دارید.
اگراجازه می دهید شمارا به لیست پیوندهایم اضافه کنم

لطف دارید

سین خانوم 23 آبان 1392 ساعت 18:07 http://s-abri.blogfa.com

منم همینطور !

حداقل یه خورده نادم باش انقدر با افتخار نگو منم همینطور!

شایان 25 بهمن 1392 ساعت 10:57

من موقع جزوه نوشتن همیشه حسرت میخورم که چرا نمیشه اینم تایپ کرد :-/

چرا نمیشه تایپ کرد. کارشناسی یه درسی داشتیم به نام
NGN (Next Generation Network که لپ تاپ باید میبردیم. بعد من چیزایی که استاد میگفت به عنوان جزوه رو تایپ میکردم یا همونجا تو پاورپوینتی که درسمون بود اضافه میکردم. استاد انقدر حال کرده بود که میتونم انقدر سریع تایپ کنم!! خوش میگذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد