جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

یه روز خوب وقتی آفتاب بهم می تابه و درخت واسم میخونه...

25 عدد بزرگیه. مخصوصا برای سن و سال. خب ترسناک هم هست. کجای دنیا وایسادم؟ اصلا زمین در موردم چی میگه؟ خوشحاله که هستم و روش دارم قدم میزنم یا با خودش میگه اینم یه عوضی دیگست که امروز 25 سالش شد و دیر یا زود میمیره و میزنه به چاک. راستشو بخوای امروز اصلا به این قضیه اهمیت ندادم. من می دونم دارم چیکار میکنم. تموم تلاشمو میکنم که آدم مهمی بشم. از 25 نمیترسم. 25 هم ازم نمیترسه! ما با هم خوبیم. قراره یکسال با هم زندگی کنیم. خیلی راحت -در عین آرامش- یه 24 تو وجودم خوابیده و یه 25 از راه نوک انگشتام اومده تو پوستم. خزیده رو استخونام و حالا داره جاشو مرتب میکنه. یه اسباب کشی یه ساله. خیلی آرومه. آقاست! منم راضیم ازش. اوه خدا من بازم مغزمو ول کردم برای خودش. شرط میبندم میتونه تا خودِ 26 داستان بگه! باید جمعش کنم!


Living is easy with eyes closed
Misunderstanding all you see
It's getting hard to be someone
but it all works out
It doesn't matter much to me

- The Beatles. Strawberry fields forever -


نظرات 21 + ارسال نظر
لیلی 25 آبان 1392 ساعت 10:11

پس من سنتو اشتباه گفتم :)
به هر حال تولد تولد..تولدت مبارک.. ایشالا سال خبی واست باشه.. :)))

هر چی گفتی برام عزیزه!

هما 25 آبان 1392 ساعت 10:45 http://go224.blogfa.com

سلااااااام سلام سلاااام تولدت ولدت ولدت مباررررررک...ایشاا سالیان متمادی خوب و خوش و سرحال خوشحال زندگی کنی.......ای گل ناز کوچک تولدت مبارک:دی

گل ناز کوچک!! خیلی بهم میاد!

سارا 25 آبان 1392 ساعت 15:57 http://the-last-one.blogfa.com

منو میتونی توی کامنتینگ میلاد من پیدا کنی
انگاری عادت کردم فقط واسه تولدات به حرف بیام
مبارک باشه اقا

دوستای خوب وقتی باید باشن هستن، مثل تو :)
مرسی

باران 25 آبان 1392 ساعت 17:26

تولدت مبارک ایشالا 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه؛همیشه زنده باشی (اقتباس از شعرعمو پورنگ)

ممنونم باران

niusha 25 آبان 1392 ساعت 21:50

به به! نوگل نو شکفته! تولد شما مبارک آقا! با, آرزوی بهترینها:)

تولد شما هم مبارک. خیلی لطف دارید بهم

bamdad 25 آبان 1392 ساعت 23:17

مبارک باشه
ایشالا 25 ، سال خوبی برات باشه

همینطور برای شما. منم امیدوارم

هستی 26 آبان 1392 ساعت 01:58

تولدت مبارک.خوش به حالت که انقد 25 آقاست!کاش سن منم به اندازه ی سن شما انقد خانم بود.ولی این هنوز نیومده داره یک سری اراجیف در مورد پیری در گوشم میگه!

حالا بزار دختریشو بکنه، به موقع خانوم هم میشه

سحر 26 آبان 1392 ساعت 10:56 http://sf22761.blogfa.com

تولدت مبارک
حتما دیازپام ۲۵ ساله دلنشین تر و دوست داشتنی تر از اون دیازپام قبلیه خواهد بود .
هرچی آرزوی خوبه مال تو

آروم تر که هست. از طرف منم هر چی آرزوی خوبه مال پسر شما!

ف 26 آبان 1392 ساعت 14:03

تولدت مبارک! اونجوری که شما نوشتین منی که 40 ساله شدم باید خودمو بکشم که!

نه آقا شما چرا زحمت بکشید، به موقعش طبیعت این کارو میکنه؟!!
امیدوارم از شوخی کوچیکم ناراحت نشده باشید، هر کسی با توجه به موقعیتی که توش قرار داره میسنجه سن و سالش رو

لیلیـــــــ 26 آبان 1392 ساعت 16:21

اِ اینجا من اول شدم :)))))

باور کن اینجا اول بشین پراید نمیدن!

خورشید 26 آبان 1392 ساعت 20:26

تولـدتون مبـارکـــ آقاااا :)
با اسپیسِ به قهقرا رفته برای عرض تبریک باید گفت که: مــآ بــرای عــرض تبریــک ,خونِ دل هــا خورده ایم,خــون دل ها خورده ایم!
+شعر نادر ابراهیمی با دخل و تصرف اینجانب :دی

شما عزیزی

donia 26 آبان 1392 ساعت 22:59

مبارکا باشه صد سال به این سالا

همینطور که شما میگین! حتما صلاح کار در اینه

*سایه* 27 آبان 1392 ساعت 00:37 http://missprismatic.blogfa.com/

مبارکه
همیشه شاد باشی و سلامت و سبز ..
من چن شب پیش خواب دیدم تولدمه هیچکس یادش نیست !
نه خونواده نه دوستا نه فامیلا
تو خواب داشتم از غصه دق می کردم

اوووو. اینهمه بهانه برای دق کردن حالا این که زیاد مهم نیست

خط خطی 27 آبان 1392 ساعت 11:12

مبارک
ایشاا. سالی با لذت بشه واست

برای شما هم همینطور

ماهی 27 آبان 1392 ساعت 11:42 http://tah-mandegi.blogfa.com

تولد ۲۵ سالگیت مبارک

من برم یه سر به آرشیو بزنم با اجازه d:

صاحب اختیارید شما

سالی 27 آبان 1392 ساعت 13:14 http://slo.blogfa.com

تولدت مبارک

تولد شما نیز مبارک

zari 28 آبان 1392 ساعت 23:43

شما آبانی هستی؟ من دیگه نمیخونمت :دی
حال ما را اگر نمیدانی.. عقربی را دچار آتش کن،این چنین است مرد آبانی!
هپی برث دی :دی

آبانی ها خیلی خوب هستن. من که میدونم این شعر کار آمریکایی ها و لابی های اسرائیلی و مخالفان داخلی هست

شخص نویسنده 30 آبان 1392 ساعت 00:22

mobaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake

farnaz 1 آذر 1392 ساعت 13:54

من معمولا به وبلاگتون سر میزنم یه چن وختی بود نیومده بودم
با تاخیر یک هفته ای تولدتو تبریک میگم
شاد باشی

nafi3 19 آذر 1392 ساعت 16:11 http://machul-khan.blogfa.com/

دیازپام خیلی بدی که تو بلاگفا نیستی! همه ش جلو چشام نیستی! نتیجه ش این میشه الان باید ببینم 24 آبان تولدت بوده!
اصنم بهت تبریک نمیگم چون متنفرم از اینکه بعده یه ماه بیام تولد کسی رو تبریک بگم :|
یه دوست دارم که دقیقا تولدش 24 آبانه!
تو متولد 68 ای نه؟؟؟

قبلا تو بلوگفا بودم فیلتر شدم. اشکالی نداره هر وقت بگی قبوله. آره 68

nafi3 3 دی 1392 ساعت 15:41

به طرز عجیب غریبی از همه ی 68ایا خوشم میاد :دی

خودتم 68ای بودی دیگه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد