جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

ولی بعضی وقت ها بدجور رو اعصابه

خواهرزادم جدیدا یه روش جدید به کار میبره که فکر میکنم تموم روانشناسای کودک رو میتونه به زانو در بیاره. مثلا اگه بهش بگیم فلان چیزو نخور الان میخوایم ناهار بخوریم، میگه (من شکموئم، مگه نمیدونی؟) بعد میگیره اون خوراکی رو میخوره. یا اگه بهش بگیم الان این کارو نکن، میگه (تو که میدونی من عجولم) بعد اون کارو میکنه. یا مثلا وسایلشو جمع نمیکنه و میگه (همه میدونن من شلخته ام، چیکار کنم آخه) خلاصه اینکه هیچ گفت و گوی تربیتی روش اثر نداره. بدجور هاره!


پ.ن:یکی دو روز پیش یه پتو گرفت دور خودش پیچید لبه هاشو چسب هم زد بعد به مادرم میگه تولدت کیه؟ مادرم میگه اردیبهشت. میگه مرداد اردیبهشت؟ (تولد خودش مرداده همه ماهها رو بر اساس مرداد میسنجه) مادرم میگه نه بعد از اردیبهشت خرداده. میگه اردیبهشت خرداد مرداد؟ مادرم میگه نه بعد از خرداد تیره. خواهرزادم برمیگیرده میگه هر وقت تولدته، کادوت همین الان آمادست. خودشو میگفت.