جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

من که اونموقع ها هدفم فقط عکسای آلبوما بود

جدیدا از هرکی میپرسم فیس بوک به چه درد میخوره میگن با خارجیا ارتباط برقرار میکنیم زبونمون خوب شه.

ماشاالله اگه همه نیتشون این باشه پس باید کل مملکت انگلیسیو مثل بلبل حرف بزنن دیگه.

نظرات 6 + ارسال نظر
خورشید 2 دی 1392 ساعت 19:29

ولی اگه از من بپرسی اون جوابو نمیدم :))

شما هم عکسای آلبوما دیگه؟!

شاپری 2 دی 1392 ساعت 23:20

:)) من فقط نیتم دید زدن پروفایل فامیله و دیدن روی دومشونه:))

وااااالا

اون نیت اصلی هر فردیه که همیشه مستوره

دیازپام به هستی 5 دی 1392 ساعت 16:15

هستی عزیز، الان چند وقتیه نمیشه اکانت یاهو درست کرد. تقصیر تو نیست. من یه اکانت تو Google talk هم دارم. اگه جیمیل داری این نرم افزارو دانلود کن بهم خبر بده ادت کنم. اگه هم جیمیل نداری تو گوگل یه سرچ کن "نحوه ساختن جیمیل" مطمئنا راهنمایی های خوبی میده. نتیجه رو بهم خبر بده

D1e 5 دی 1392 ساعت 21:42 http://faryadekhamush.blogsky.com

راس می گن دیگه!
ولی کلن این سایت اجتماعی بدی هاش بیشتر از خوبیاشه!

اوه ببین کی داره اینو میگه!

فراری 2 بهمن 1392 ساعت 17:16 http://Escapee.blogsky.com

والا منم چون جوابی برای همین سؤال پیدا نکرده بودم، دی‌اکتیو بودم. تا این که واسه کامنت گذاشتن توی IMDb مجبور شدم دوباره اکتیوش کنم. یا یه سایت دیه! یادم نی حالا! :دی

کلاً که درک نمی‌کنم فلسفه‌شو. به آدم توهم ِ اوف، دوست و رفیق داشتن و تنها نبودن می‌ده! :دی

من اونموقع که اکانتشم داشتم تنها بودم.

فراری 7 بهمن 1392 ساعت 17:06 http://Escapee.blogsky.com

خو عامو اصن واسه امثال شما بوده که زدن فیلترش کردن دیه، حالا باز برو سیاه‌نمایی کن از این مملکت! :دی

آره میدونم، کاملا رفتار منو زیر نظر داشتن بعدا این تصمیم رو گرفتن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد