جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

دانشمندان به هوش باشند

تفنگ داریم 2 متر سرش تا تهش. تیر میزنه زمینو سوراخ میکنه از اونور درمیاد، بعد واسش صدا خفه کن ساختن سرجمع به اندازه گوز گربه هم صداش درنمیاد. اونوقت هنو یه چی نساختن که فینگ میکنیم پلخ و پولوخ انقدر صدا نده آبرومون بره. خب زشته دیگه.

شمایی که داری میگی واه واه چه بی ادب، مشکل شما هم هست. صادق باش.


پ.ن: خواهرزادم جدیدا هی میپرسه چطور میشه رئیس جمهور آمریکا شد. شخصیت مورد علاقشم اوباما هست. من اونموقع همقد این بودم سیاسی ترین شخصیتی که میشناختم معاون کلانتر بود.

نظرات 6 + ارسال نظر
nafi3 7 دی 1392 ساعت 11:31 http://machul-khan.blogfa.com/

اونو گذاشتن نسل های بعد بیکار نمونن اختراعش کنن :دی

حداقل خیر دانشمندا به نسل بعدی برسه.

شاپری 7 دی 1392 ساعت 11:38

:)) خواهرزادت آدم بزرگی میشه

همه داریم بزرگ میشیم!

به فکر فرو رفتم :دی

نیوتون هم وقتی سیب افتاد تو کلش به فکر فرو رفت بعد شد آنچه شد. امیدوارم تو هم بتونی این چیزی که گفتم رو اختراع کنی. من برات دعا میکنم

+ عِی بابا !
من هنوزم کِ هنوزه نمیدونم "صیاثت"رو با چ "س" ای مینویسن !!!

فراری 2 بهمن 1392 ساعت 17:19 http://Escapee.blogsky.com

یا مثلاً یه توربین درست کنن، وصل شه همی نوک ِ مماخ. این فشاری که ما به خودمون وارد می‌کنیم موقع فین کردن، برق ده سال ِ مملکتو تأمین می‌کنه خب! :پی

اینطوری به یه دردی هم می‌خوریم، آیندگان نمی‌گن این اجداد ما چقد بی‌مصرف و به درد نخور بودن. :دی

عجب فکری، کجا بودی تا حالا؟ راست میگن همه نخبه ها فراری ان!

فراری 7 بهمن 1392 ساعت 17:05 http://Escapee.blogsky.com

فک کردی که چی؟! ده سال تو غار ِ تنهایی خودم تفکر و تفحص می‌کردم برای پیدا کردن پاسخ چیستی ِ هستی ِ ما! اسمایلی ِ فیلسوف ابله! :پی

:باریکلا!:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد