جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

بوسه هایی با طعم چایی

هر جفت لیوان چایی که یخ شده، یه دنیا حرف از دلیل یخ شدنش داره. میشه از روی هرکدومشون یه کتاب، یه فیلم عاشقونه ساخت...

برای جفت لیوانای چایی، ارزش قائل بشیم.

نظرات 7 + ارسال نظر
*سایه* 7 بهمن 1392 ساعت 14:17 http://missprismatic.blogfa.com/

تک لیوانای چایی که یخ کردن هم قصه شون خیلی غم انگیزه ..

خیلی.

D1e 7 بهمن 1392 ساعت 16:02 http://faryadekhamush.blogsky.com

اوهوم :)
فک کن طرف چقد مهمه که یادم بره چایی‌مو بخورم :D

شاپری 9 بهمن 1392 ساعت 19:19

وقتی حرفی برای گفدن باشه

حتی اگه حرفی واسه گفتن هم نباشه!!

لیلی 10 بهمن 1392 ساعت 17:16

اوووهووووم :(

donia 10 بهمن 1392 ساعت 18:07

شاعرمیگه
چای داغی که دلم بود به دستت دادم
انقدر سرد شدم از دهنت افتادم

چایت را تلخ بخور وقتی شیرین هم اسطوره ای بود که میخواست با دو نفر بخوابد ..

شرح حال این روزام رو گفتی

نی ناش ناش 12 اسفند 1392 ساعت 18:24

هات چاکلتم همین حکایت چای رو داره؟؟

من اگه دو لیوان هات شکلات یخ کرده پیدا کنم اونم صد البت وسط زمستون بی بروبرگرد میریزمشون تو قوری سه سوت رو بخاری در طی عملیات گرمکولازیسیون وختی داغیدن در چشم به هم زدنی فروشون میکنم تو خندق بلا

صفارو عشق است ... گوربابای همشون ...

خودتو عشقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد