جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

بپا وسط فیلم خوابت نبره!

بعضی خواب ها مثل پخش یه فیلمن که تکرار ندارن. فقط یک بار فرصت داری ببینی و ازشون لذت ببری و حس خوب و تازگیشونو با خودت داشته باشی. تو خاطرت. با روحت.

بعضی خوابا... وای خدا، می میرم برای بعضی خواب ها!

هنوز ذهنم از خواب دیشبم خیسه...


ذهن مازوخیست

نظرات 10 + ارسال نظر
donia 3 اسفند 1392 ساعت 19:33

برای من که هنوز خسته باران دیشبم

اینجا هم دیشب بارون بود.

باران 3 اسفند 1392 ساعت 20:17

اخی....خابت چی بود مگه؟من اصم خیلی وقته خاب ندیدم و نمیبینم........چرا بنظرت؟!؟!؟!

نمیشه تعریف کنم. فقط میتونم بگم حس فوق العاده ای بود. یه قسمتی هست تو مغز که اسمش شبیه اسمای دایناسورها هست. مخصوص یادآوری خوابائه. اون قسمت مغز تو ضعیفه. جدی میگما. محققا جدیدن کشف کردن

هستی 3 اسفند 1392 ساعت 21:49

خوبه که فقط ذهنت خیسه!

میدونستم ذهن بعضیا منحرفه ها! ولی فکر نمیکردم به روم بیارن!! نه بابا. البته تو خواب چشامم خیس شد. بیدار شدم هنوز چشام خیس بود...

هستی 4 اسفند 1392 ساعت 01:02

وای بر من!کی به من میگه منحرف.با تمام وجودم حس کردم چی میگی ولی خب کرم درونم گفت اون نظر رو بذارم!گاهی اوقات با یه خواب خوب مدت زمان زیادی تو بیداری عشق میکنی.البته این راجع به خواب بد هم صدق میکنه.

شوخی بود. جدی نگیر. در هر صورت تشکر

بی نام 5 اسفند 1392 ساعت 10:10

اتفاقن چند شبه منم خابامو با کیفیت خیلی خوبی میبینم
همشم حالگیریه

عه چرا حالگیری؟ خوابای حالگیری خوب نیست

عطیه 5 اسفند 1392 ساعت 22:50 http://a-26.blogfa.com

وای خواب...عاشق خوابهای عجیبمــــ

منم همینطور. دیگه طوری شده که تو زندگیم چیز عجیب نمیبینم. همه چیزا عادی شده. ولی خوابا، هنوز کلی راز دارن تو خودشون.

[ بدون نام ] 6 اسفند 1392 ساعت 11:53

وای خدا، میمیرم برای بعضی خوابها.
وای خدا توی لحظه های خوب باهات مشکلی نداریم ؟!!!
عصبانی بودم ، می خواستم از طبیعت ،هستی ، خدا شکایت کنم ، حست اینقدر قشنگ بود ،که بی خیال شدم

عالیه. چقدر خوبه که تونستم حس خوبمو به تو هم منتقل کنم دوست بی نام و نشون

باران 6 اسفند 1392 ساعت 21:18

ببخشید با عجله نوشتم اسمم جاافتاده

donia 7 اسفند 1392 ساعت 20:20

منظورش هیپوکامپ که اسمش شبیه دایناسورهاس(واسه کانت دوم گفتم) (((((((((((((:

یادم نمیاد ولی فکر میکنم آخرش موس داشت!! حالا شاید هم نداشت و همینی که گفتی بود.

نی ناش ناش 12 اسفند 1392 ساعت 18:31

دیگه تا کجاهات خیس شده؟
خو کامل مینوشتی دیه ...

خوانندگان با فرهنگ اینجوری حرف نمیزنن ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد