جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

این منم، در آستانه فصل بهار :)

یه چیزایی هست که میتونم تا ابد عاشقشون بمونم. مثل دیدن فیلم (چیزهایی هست که نمیدانی) برای هشتمین بار.


 هرچند که مرسوم نیست تو وبلاگای مینیمال عکسشونو بزارن، ولی من میخوام تغییر کاربری بدم. اینم از تولد 25 سالگیم! +



ذهن مازوخیست

نظرات 13 + ارسال نظر
زری 15 اسفند 1392 ساعت 00:33

چشم بنده ی ما،شما جات تو پنت هاوس بهشته :D چقد عکست متفاوت بود با تصوراتم! شبیه شمالیا نیستی ،بهت برنخوره که مگه شمالیا چشونه و اینا،خودمم هم ولایتی ام برار :D

عه. مگه تو زری ای نیستی که من میشناسم؟! گرفتی ما رو رفیق؟! پس میگم زنگ زدم گوشی رو نگرفتی چرا نمیگی اشتباه گرفتی برادر!! الان اون زری اصلیه بیاد اینا رو بخونه آبروم میره که اونو با تو اشتباه گرفتم! تو چه معذوراتی ما رو میزارین ها!

هستی 15 اسفند 1392 ساعت 01:14

تو این شکلی هستی؟با اونی که تو ذهن من بود خیلی فرق داری.بعد چقدر مردی.فکر میکردم فنچ باشی.عکست باید یه پست جدا میبود.چون میشه کلی راجع بش نظر داد.خیلی ازین سوسول بازیایی هم که نوشتی به قیافت نمیاد.واقعا خودتی؟

نظرتو اعمال کردم تبدیلش کردم به پست جدا.
همه میگن با چیزی که تو ذهنم بود فرق داری ولی نمیگن بهترم با بدتر! تو ذهنت بهتر بودم یا بدتر؟! آره خودمم. خودزنی کردم دیگه

زری 15 اسفند 1392 ساعت 02:11

نه ، من همیشه میخوندمت اما مدت کمیه که کامنت میذارم :D اونو خودمم حدس زدم که اشتباه گرفتی اما فک کردم چیزی زدی :D اون زری اصلیه اگه اومد خوند و شاکی شد ،بفرستش اتاق من :D برادر !!! :D

دستت درد نکنه ما رو اینجوری دیدی داداش؟! بهم مخوره چیز میز زده بزنم؟! شاکی که نمیشه ولی خب ضایع هست دیگه. نیست به نظرت؟!

باران 15 اسفند 1392 ساعت 02:20

تولدت مبارک. راستی چقدر آشنایی! آیدی یاهوتو بگو ادد کنم.

تولدم آبان بود. آیدیتو بزار اینجا اد میکنم.
خب البته من شخصیت جهانی هستم، عجیب نیست آشنا باشم!

هستی 15 اسفند 1392 ساعت 12:49

ممنون.نه بدتر بود نه بهتر فقط فرق داشت.تو ذهنم فکر میکردم شبیه اون پسره ای که تو تبلیغات داره با موبایلش حرف میزنه ماشینش میفته تو دریاچه!تبلیغ چی بود؟هر وقت اونو میدیدم یاد تو می افتادم!!!چرا خود زنی؟اتفاقا تو عکس شبیه داداش منی.فرم بینی و ابروهاتو مدل ریشت.البته شاید تو این عکس اینجوری باشه.حالا اگه شد عکسشو میفرستم ببینی.جالبه همین الان عکستو به پسر خواهرم که 6 سالشه نشون دادم میگم شبیه کیه؟میگه دایی.میگم روی دست چپت خال نداری؟!!

چرا یکی نزدیکای آرنج دست چپم دارم! کف دست راستم هم یه خال کوچولو هست. خیلی عجیبه ندیدم کف دست کسی خال داشته باشه!!
نمیدونم کدوم تبلیغ رو میگی ولی انشاالله که به اندازه کافی خوش تیپ هست!
باشه عکسشو آپلود کن یه جا، لینکشو بهو بده ببینم. شاید همزادی چیزی داشته باشم!

شاپری 15 اسفند 1392 ساعت 13:34

فک نمیکردم سیبیلی باشی :))

ولی خب نزدیک به تصورارتم بودی + کامنتی که نوشتی بهدر یا بدتر

همتراز بودی تو تصور و عکست

ولی فک نمیکردم انقت خندون باشی :)

البته الان سیبیل ندارم. مال اونموقع بود. معمولا زیاد میخندم. همیشه تصور آدم از کسی که ندیدتش بهتر از واقعیته.

مهرنوش 15 اسفند 1392 ساعت 19:28

وااااااااااااااای تولدت مبارک... تو خوبی هر جوری باشی خوبی. با همون لحن آشنا ...همیشه یه جوره با مزه حرف میزنی .ازاینکه عکستو گذاشتی ممنون .معلومه دوسمون داری که اینکارو کردی..
موشییی موشییی

تولدم آبان بود. خواهش میکنم لطف داری بهم.
میو میو

بهار 16 اسفند 1392 ساعت 02:00

دیازپام خیلی نوشته هات وافکارت بقیافت میخوره:)))))
مازندرانی هستی آره؟؟

از تو قیافم مگه چی خوندی؟!!
به اسمم هم میخوره؟!
تو پروفایلم نوشتم. مازندران - ساری. نگو که مثلا از روی دماغ و فلان و اینا گفتی!!

[ بدون نام ] 16 اسفند 1392 ساعت 16:05

بیشین بینیم باو!

تو دیگه کی ای؟؟؟؟ اشتب گرفتم ...

ها ها ها ... خوب شد عکستو گذاشتی فهمیدم اون دختر مد نظرم نیستی!!!! خخخخخخخخخخخ

مرگ تو فکر میکردم دختری ... گفتم مختو بزنم ... الان فهمیدم به کادون زدم ... :(((((((((((((((


حالا که فهمیدم داداشی صفا تو عشق است ... این سیبیلات مٌرٍ کشته!

اییییی خووووودااااا
یعنی کجامو دیدی فکر کردی دخترم واقعا؟!

نیوشا 16 اسفند 1392 ساعت 20:36

نه!تو تصوراتم یه ادم خیییلی لاغر بودی با موهای فرفری :دی
چقدر تفاوت :دی

تقریبا لاغرم ولی خب نه خیلی. موهامم تو جوونیام فر بود. الان معمولیه

نی ناش ناش 17 اسفند 1392 ساعت 11:49

چون جایی تو ندیده بودم فکر کردم دختری ! خخخ

اگه نشون میدادی این مشکلا پیش نمیومد ...

هه!

حالا من چجوری دخدر مدنظرمو پیدا کنم ... بم گفتن اسم وبش توش دیازپام داره ... وبلاگ آشنا با این اسم سراغ نداری؟

خدا چرا سعی نمیکنه یه خورده آدما رو عاقل تر کنه؟!

باران 22 اسفند 1392 ساعت 20:03

الان اومدم وبلاگت یادم افتاد برات پیام گذاشته بودم.

آیدی یاهوم: night81@rocketmail.com

ادد کردی یه پی ام هم بزار خودتو معرفی کن.

مرسی .

night81 رو ادد کردم. مطمئنی آی دی یاهو هست؟ پس چرا دامینش چیز دیگست؟

nafi3 19 اردیبهشت 1393 ساعت 14:06 http://machul-khan.blogfa.com/

سلام دیازپام. دلم تنگ شده بود واسه وبت. خب بلاگفا که نباشی تو وب دوستانم بالا نمیای :دی جلو چشم نیستی
25 سالگیت با تاخیر مبارک :)) یادمه 24 سالگیتم با تاخیر بهت تبریک گفتم :دی

قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد