جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

زوری که نیس، مملکت قانون داره!

خدایا همین الان یه چی بگم که فردا کلامون نره تو هم. من جهنم بیا نیستم‌ها. فردا نگی نگفتی؟ برو یکی دیگه رو وردار ببر جهنمت. 

افراد لایق‌تر از من هم واسه اونجا هست. باور کن



ذهن مازوخیست

نظرات 5 + ارسال نظر
شاپری 22 اسفند 1392 ساعت 21:42

من که سرماییم منو ببرین جهنم:)) فقد یخودوک درو وا بذارین یه نسیمی بیا

زری 24 اسفند 1392 ساعت 12:48

دقت کردی چقدر این روزا پستات جهنم و بهشت شده ؟ :d من با کمال افتخار حاضرم برم،اگه میتونه منو ببره :d

آره. نقش خدا تو زندگیم پررنگ شده!
بیا جای من برو. کارت ورودم عکس نداره.

مهرنوش 24 اسفند 1392 ساعت 19:24

ببین یه سوال دارم محمد بی شوخی.
امسال عید کلاه قرمزی میده ؟

نمیدونم. راستش من سالهای قبل هم نگاه نمیکردم. شاید کلا تو این چند سال سه چهار قسمت دیدم و به نظرم چقدر قشنگ و باحال بود. ولی با این حال دوست دارم پخش شه بازم.

[ بدون نام ] 25 اسفند 1392 ساعت 18:00

نشاید
مارابهشت نشاید بامشتی لنگ ولوک ودرویش
ماراجهنم باید
فرعون دراو جمشید دراو نمرود دراو و ما در او......
بایه عده دیگه مه نمیه اسمشونو بنویسم

حتما هایده هم جزوشونه!

شاپری 29 اسفند 1392 ساعت 11:33

عیدت مبارک :گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد