جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

آدم عاقل از یه سولاخ...!!

من تو زندگیم بارها شکست خوردم.

خوشبختانه کلی تجربه کسب کردم.

ولی بدبختانه هیچوقت تجربه‌هام یادم نمی‌مونه!

 

پ.ن1: تهران گردی عالی بود! خیلی خوش گذشت. اینم گزارش تصویری!

پارک ایرانشهر. که چقدر دوسش داشتم. تمام چیزایی که عاشقشونم اونجا بود. سالن تئاتر و کلاغ. و یه آفتاب قشنگ و دوست داشتنی:-) +

یه کتابفروشی خیابونی حوالی پارک شهر. صاحبش میگفت از سال 54 داره فعالیت میکنه. کلی کتاب کمیاب قدیمی داشت. چند تا کتاب که دنبالش بودم پیدا کردم و خریدم. عالی بود. +

تمام چیزهایی که همرام بود! +

اینم ادای احترام به کلاغ های دوست داشتنی! +

و یک تشکر ویژه از دوستی که من را در این تهران گردی همراهی کرد

نظرات 18 + ارسال نظر
جیم 24 فروردین 1393 ساعت 12:05 http://andaruni.blog.ir/

آدم عاقل از یه سوراخ شونصد بار گزیده میشه

پس امیدوار شدم به خودم!
البته من منظورم یه کم بی ادبی بود. آدم عاقل از یه سوراخ که دو بار گا... نمیشه! میشه؟!

باران 25 فروردین 1393 ساعت 10:19

تهران فقط برای گردیدن وفقط هم برای چندروزخوبه نه بیشتر

خب همین چند روز عالی بود دیگه

مهرنوش 25 فروردین 1393 ساعت 20:11

مارو که نبردی :-( از دماغت در بیاد .

خب چرا نیومدی ؟؟

سمیه(هستی) 27 فروردین 1393 ساعت 01:37

من همیشه حسرت اینو خوردم که شما پسرا فقط خودتونو موبایلتونو میبرید سفر.کوفتتون بشه.خوبه که بهت خوش گذشته.خوب موقعی اومدی.تهران یه چند وقتیه هواش خوبو بدون دوده.

آره عالی بود. مگه شما دخترا مجبورین میخواین چهار روز برین سفر چهار دست لباس مختلف با خودتون ببرین؟ آدم رو با یک کفن میزارن تو قبر یه خورده ساده زیست باشین
بفرما عکس جدید هم گذاشتم. دیدی اصلا شبیه اون کسی که گفتی نیستم!!

سمیه 27 فروردین 1393 ساعت 03:33

لباس بخوره تو سر من شما حتی با خودتون دستمالم نمیبرید،دیدم که میگما.باید ذاتت پسر باشه که بدون وسایل بری سفر، دختر باشی نمیشه.حالا هی را ب را از خودت عکس بزار، یهو ناغافل خود شیفتگی نگیری!

البته دستمال با خودم نبرده بودم ولی تو پارک که نشسته بودم یه دختر بامزه 6 ساله اومد دستمال میفروخت. یه ده دقیقه ای به هم گپ زدیم، هر چی کاکائو تو کیفم داشتم دادم بهش، آخرش هم دو بسته دستمال ازش خریدم که البته هنوز هم بازشون نکردم!!
باشه دیگه عکس نمیزارم. کلا استعداد جوگرفتگی زیاد دارم

جیم 27 فروردین 1393 ساعت 11:39 http://permit.blog.ir

الان بزار من بگم شبیه کی هسی ، یه دیقه صبر کن

جیم 27 فروردین 1393 ساعت 11:51

بیباک محمدشون D:

جدی؟!!

باران 27 فروردین 1393 ساعت 19:22

ایوللللللل گزارش تصویری..
چقد با عکس قبلیات فرق داره...
من با این وسایلا تاسرکوچه هم نمیرم چ برسه ب مسافرت

تازه عکس وقتای که عضو القائده بودم رو ندیدی!
آدم باید سبکبار باشه تو زندگی

بهار 27 فروردین 1393 ساعت 22:49

یعنی من عاشق اون گوشی قهوه ایتم دیگه!
الهی همیشه خوش باشی

قهوه ای نیست. مشکلیه! 6260! اصل فنلانده ها

*سایه* 28 فروردین 1393 ساعت 02:17 http://missprismatic.blogfa.com/

تهران واسه سفر همیشه خوب بوده برام ..
اسفند که رفتم فراتر از خوب .. عالی بود ..
کلی هم عکس عالی ازم گرفتن دوستان تو اون سفر ..
ولی خب تهران واسه همین سفرای چند روزه خوبه فقط

دقیقا. برای من که خیلی خوب بود و خوش گذشت

هما 28 فروردین 1393 ساعت 14:31

تهرانم که میای تنهایییی..یاغی شدی دیازجان...به کلاغا هم ادای احترام میکنیییی...نکنه یارانه ام میگیری؟


جیم 28 فروردین 1393 ساعت 15:26

یــِس جدی :))

donia 28 فروردین 1393 ساعت 17:26

اوه خوش به حال اون دوست((((((((((((((((((((((:

خوش به حال من

گسیخته 29 فروردین 1393 ساعت 03:01 http://ririshut.blogfa.com/

تهرانگردی همیشه عالیه

برای منم همیشه همینطور بوده. یه تهرانگردی 2-3 روزه برای نمایشگاه کتاب هم در پیش دارم!!

سمیه 29 فروردین 1393 ساعت 03:15

اتفاقا خوبه که بدون اینکه از نظر دیگران راجع به خودت بترسی عکس گذاشتی! من این شجاعتو ندارم.راستی دو تا سوال.اون مسواکه؟ حتی خمیر دندونم نبردی؟ چرا دو تا گوشی داری؟ معمولا تو ایران رسمه مردای متاهل برای دور زدن خانوماشون دو تا خط دارن! اون وقت تو کیو دور میزنی؟

از نظر دیگران بترسم؟! برای چی؟ من همینم و چیزی برا پنهان کردن ندارم!
البته یه سری چیزا هم تو کوله پشتیم بود که به دیوار آویزون بود. وسائل رو نذاشتم کنار هم که عکس بگیرم، وقتی نشسته بودم همینجوری چند تا عکس گرفتم که یکی همین بود. یه سری چیزای دیگه هم همرام بود!
این چه منطق مزخرفی در مورد دو خط داشتن مرداست؟! پس دخترایی هم که دو تا خط دارن الزاما دارن یک نفر رو دور میزنن؟ تا حالا همچین چیزی نشنیده بودم!
من تو زندگیم هیچوقت سعی نکردم کسی رو دور بزنم چون اینکار رو اخلاقی نمیدونم

سمیه 29 فروردین 1393 ساعت 15:02

بابا با اخلاق!این چیزیه که من تو جامعه زیاد دیدم و شنیدم.فکر کنم یه خرده ناراحت شدی.خواستم شوخی کنم.نه تو رو خدا میخواستی اون کوله رو هم با خودت نیاری

ناراحت نشدم. برام عجیب بود. شاید هم همینطور باشه ولی من اصولا اصلا کسیو ندارم که بخوام دورش بزنم!

نیوشا 1 اردیبهشت 1393 ساعت 09:51 http://www.haminhodood.blogfa.com

اخ اخ!چه حال خوبی!
حسودیمان شد :d

فدا

بیگانه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 11:26 http://beekhabi.blogfa.com/

این گوشی نوکیای عتیقه چیه اونجا!؟
بابا دمت گرم!!!

کلاسیک بازی عشقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد