جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

رضا یزدانی از نمایی نزدیک !

9 خرداد، ساعت 18:30 تو برج میلاد قرار وبلاگیه. هر کی پایه هست خبر بده. به رضا یزدانی هم گفتم بیا، گفت چاکریم داداش حتما میام. انقدر استقبال کرد و خوشحال شد که خودمم شرمنده شدم. گفتم گیتارتو بیار یه دهن هم واسمون بخون، گفت حتما حتما. اصلا اشتیاقش غیر قابل وصف بود.

هیچی دیگه، گفتم اگه شما هم پایه هستین بیاین تو کامنت ها اعلام کنین که جمعه هفته بعد (26 اردیبهشت) بلیط بگیریم. بلیطای 55 یا 65 تومنی.


اینم لینکش


فک کنم خیلی خوش بگذره :)

نظرات 13 + ارسال نظر
مهلا 19 اردیبهشت 1393 ساعت 22:12

دیازپاااااااااااممممممممممم
من روانی رضا یزدانیم!!!!!
کنسرتش رفتم
خوبه خدایی
اما رقص اینا نمیشه و جوش خیلی سنگینه تو کنسرت
بعدم سانس 10:30ش خیلییییییییی باحالتره
احتمال زیاد با 3تا از دوستام میام

سانس ده و نیم باحال تره ولی ممکنه بعضی بچه ها نتونن اون سانس بیان. خود منم فکر کنم سانس دوم مشکل داشته باشم.
باشه خوبه. شمارت از تو گوشیم پاک شده. دوباره شمارتو بزار برام. در نهایت اگه همه بچه ها با سانس دوم مشکل نداشتن، سانس دوم بلیط میگیریم

سمیه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 22:42

خواستم بگم من نمیام منتظر من نباش.حالا باز اگه کنسرت سیاوش بود یه چیزی!

ای بابا همه برنامه های ما رو به هم ریختی. الان چیکار کنیم بدون تو؟ منم زیاد به کنسرت علاقه ندارم ولی اصرار رضا بود دیگه. من گفتم فقط اندی و لاغیر

*سایه* 20 اردیبهشت 1393 ساعت 23:04 http://missprismatic.blogfa.com/

برج میلاد نه
سالن میلاد نمایشگاه بین المللیه
.
شما که انقد با رضا صمیمی شدی بهش بگو "کسی از ما جهان آرا نمیشه" رو بخونه .. جای منو خالی کن اونجا

آره حتما میخونه. حالا باز بهش گوشزد میکنم!
ببین برنامه هات چطوریه اگه شد بیا.
با عرض پوزش جای شما رو نمیتونیم خالی کنیم چون هر صندلی 65 تومنه! نمی ارزه بخوام جای کسی رو خالی کنم!!

سمیه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 14:02

باز خالی بستی؟ رضا الان اینجاست.میگه من به دیازپام اصرار نکردم که،خودش دوست داره بیاد!
آره اندی خوبه.اگه خواستی بری من میام.تو گل بندری آره آره والا!!!!!ببخشید دیگه برنامتم بهم زدم.ولی تو برو.مدیونی اگه به خاطر من نری.خوش بگذره.

الان، نصفه شب، رضا پیش توئه؟ اصلا ازت انتظار نداشتم. برو از چشمم افتادی

مهلا 21 اردیبهشت 1393 ساعت 21:43

یه جا ارزونتر قرار بزار ماها دانشجوییم اینجااااا

این مهلا یه مهلا دیگست یا همون مهلای پایینیه؟ الان خواننده ها با اسم و فامیل و نام پدر شناخته میشن اونوقت تو وبلاگ همه اسما شبیه به همه
آخه رضا یزدانی نمیاد جای دیگه

مهلا 21 اردیبهشت 1393 ساعت 21:50

برق خوندی؟

برق مخابرات

مهلا 22 اردیبهشت 1393 ساعت 18:06

مگه اصن چقد مهلا داریم هربار میپرسی ازم همون مهلایی یا نه!؟ :))
بابا رضا که بات رفیقه بگو بریم کافه تهران خودشم پایس همش اونجاس :دی
راجع به کاربرد آنالیز فوریه در حد زیر 10 صفحه یه مطلب ساده و روون در حد یه ترم 3یی میخوام. چیزی داری؟

آها پس همون مهلایی!!
نه دیگه بهش گفتم بیاد برج میلاد (یا به قول سایه: سالن میلاد نمایشگاه بین المللیه!) دیگه هی بش بگم اینجا اونجا زشته.
ها؟ آنالیز؟ فوریه؟ شما؟! الان کدوم مهلایی دقیقا
جناب آقای گوگل اینجا حاضر و آماده هست بعد میای از من همچین سوالی میپرسی؟! یعنی مثلا فکر کردی الان من میشینم ده صفحه مقاله در مورد آنالیز فوریه مینویسم؟! بگرد تو نت پیدا میکنی. من چیزی ندارم چون آنالیز فوریه همیشه ابزار بوده نه هدف! کاری نداشتم چطور کار میکنه فقط تو مسائل ازش استفاده میکردم!

سمیه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 12:03

روزت مبارک فرشته ی سیبیلو.

والله من هنوز پدر نشدم. تو مرد بودن منم کلی شک و شبهه هست هنوز.

سمیه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 13:52

همین که تو مرد بودنت شک و شبهه داری یکی از نشونه های مردیه.شک نکن.

مهتابـ 24 اردیبهشت 1393 ساعت 02:39

خـوش بـگـذره بـهـتـون مـا کـه دوریـم ! :(

همه ی ما دوریم!

دیازپام خطاب به سمیه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 10:49

حالا کاری به درست و غلط توصیفاتی که از خودت ارائه دادی ندارم ولی خداییش خودت بگو وقتی سوالی رو خصوصی میپرسی، و بعد هیچ آدرس ایمیل یا وبلاگی هم نمیزاری، من چطور خصوصی بهت جواب بدم؟! نه خداییش هیچوقت به این بخش قضیه فکر کردی؟! :)
ولی اگه بخوام خیلی سکرت جوابتو بدم میگم: نمی دانم! (اصلا هم خجالت نداره!)

مهلا 8 خرداد 1393 ساعت 13:19

اخ جون بلاخره جور شد بیامممم

پست اولتو خوندم .. اسکرول رو اوردم پائین دیدم گفتی رضا ...دیگه نتونستم کامنت نذارم جز فن هاشم و دو بارم کنسرتشو رفتم
:دی من دیگه حرفی ندارم

آره منم حسابی دوسش دارم. فاز کاراش سوای خواننده های دیگست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد