جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

one hand on my suicide, one hand on the rose

یکی از چیزاهایی که برام جزو مقدساته و بهش خیلی اعتقاد دارم شخصیت افراد بر اساس ماه تولدشونه. همیشه تو اولین برخوردم با آدما ازشون در مورد ماه تولدشون سوال میکنم و اگه متعلق به بعضی ماه‌ها باشن بدون هیچ حرفی به زودی رابطه رو تموم می‌کنم. خب همیشه اعتقادات یک سری به چشم یک سری دیگه حماقته و اصلا ناراحت نمی‌شم اگه بهم بگین (چه احمقانه)

اینا رو گفتم که آخرش بگم اگه دوست دارین شخصیت منو بشناسین، این طالع‌بینی متولد آبانی‌ها رو بخونین. همشو تایید می‌کنم. می‌تونین امضای منو زیرش تجسم کنین! از معدود طالع‌بینی‌هایی هست که به نظرم میشه بهش اعتماد کرد.


مطمئنم اگه همین مطلب یک صفحه ای رو بخونین، بیشتر از کسی که 4 سال باهام زندگی کرد و فکر می‌کنم اصلا منو نشناخت، خواهید شناخت.

 

پ.ن: طالع‌بینی ماه مربوط به خودتونو می‌تونین از اینجا بخونین.

پ.ن2: عنوان، از آهنگ Leonard Cohen - Stories Of The Street

نظرات 15 + ارسال نظر
آ . د . م 31 اردیبهشت 1393 ساعت 18:42 http://1adam.blogsky.com/

چندتا از آبانی ها رو میشناسم
فک کنم خلاصش میشه : بیشتریاشون راحتن !
( البته مسلماَ قطعی نیست )

نه اتفافا آدمای ناراحتین. ولی ظاهرشون شبیه آدم راحتاست.

نیوشا 31 اردیبهشت 1393 ساعت 20:05

هه هه هه!
راس میگیا.چقدر شبیهم بود.البته 90 درصدش حدودا.

عالیه. عالی!

مهتابـ 1 خرداد 1393 ساعت 12:42

احیاناً با مُـردادی ها که مشکلی نداری؟! D:

عزیزتزین آدم زندگیم مردادی بود! مردادی ها عشقن! جدی میگما! آی دی یاهو مسنجر نداری؟!

بهار 1 خرداد 1393 ساعت 22:16

یچیز راجبه آبانی ها بهم ثابت شده واون اینکه حسودن!
بشدت:-)ولی حسودیشونم قشنگه;-)

حسودی مخرب نیست. حسودی خوبیه.

مهلا 1 خرداد 1393 ساعت 23:41

من واسم اینا مهم نبود تا اینکه کم کم دیدم چقد همه آدمایی که دوسشون دارم بهمنین!
بعدش هم از هرکی خوشم میومد مطمئنم بهمنی بود :))

داری به حرفم میرسی ها! مردادی عزیز!

مهتابـ 2 خرداد 1393 ساعت 08:35

هـوم؟! شـیـب ؟! بـام ؟! D:

چـی فـک کـردی در مـورد من ! مـا از اونـاش نـیسـتـیـم :">

حـالـا کـه اصـرار مـی کـنـی آره دارم :-"

خـوشـم مـیـاد آدم شـنـاس ِ خـوبـیَـم هـسـتـی P:

ولی من ازوناشم!! دقیقا از همونا!
اگه داری خب کو پَ ؟!

شخص نویسنده 2 خرداد 1393 ساعت 11:08 http://one-writer.blogfa.com

آبانی حسودن و لجباز :)
اما خوبن

+ این طالع بینی در مورد ماه تولد خودم (مهر) رو تا حدودی قبول دارم

آره یه مقدار حسودن یه خورده هم لج باز ولی خیلی زیاد کینه ای!
همتون فقط چیزای بد آبانیا رو میدونین؟! یه خورده چیزای خوب هم بگین خب!

donia 2 خرداد 1393 ساعت 20:57

اقا قبول نیس چرا مردای خردادی دو تا زن می گیرن!!!!!!!!!!
خب ناراحت شدم
پس زنش نمیشم
خیانت کار
نامرد......

اوه اصلا با خردادیا ازدواج نکنی ها. مگه ندیدی طالع بینی چی گفت در موردشون !!

مهتابـ 3 خرداد 1393 ساعت 01:00

ایـنـاهـا :-"

کردم!
ببخشید ببخشید منظورم این بود ادد کردم

سمیه 4 خرداد 1393 ساعت 00:31

بعضی چیزاش شبیه من بود ولی نه زیاد.ولی خوندن طالع بینی همیشه برام جذاب بوده.ولی خب مثل تو انقد معتقد نیستم بهش.کاش میگفت چه ماهی با چه ماهی خوبه.راستی از سمیه به محلا:عاشقتم منم سعی میکنم از مردادیا خوشم بیاد!

پس بهمنی هستی؟! اتفاقا بعد از مردادیا، با بهمنی ها بهترین ارتباط رو برقرار میکنم!

سمیه 4 خرداد 1393 ساعت 23:30

به خاطر لطفی که به بهمنیا داری ممنونم.

باران 15 خرداد 1393 ساعت 11:08

پس بذارید منم ی مطلب جالب براتون بذارم:
آتش ها ( فروردین،مرداد،اذر) روی آب ها(تیر،ابان،اسفند) نفوذ دارند.
خاک ها (اردیبهشت،شهریور،دی) روی اتش ها(فروردین،مرداد،اذر) نفوذ دارند.
اب ها ( تیر،ابان،اسفند) روی بادها( خرداد،مهر،بهمن) نفوذ دارند.
بادها( خرداد،مهر،بهمن) روی خاک ها( اردیبهشت،شهریور،دی) نفوذ دارند.
البته دیر شده یکم

آره جالب بود
نمیدونستم تو این تقسیم بندی من آبم

خط خطی 16 خرداد 1393 ساعت 14:04

طولانی بود نصفش و بیشتر نخوندم همون نصفشم نصف بیشتر ترش اضافه بود
از مرد فروردینی آروم تر من ندیدم
یکیش همین خودم

اومدی کلا از خودت تعریف کنی بری ها
فدات. همین که اومدی لطف کردی

لیلی 2 تیر 1393 ساعت 11:27

هیچکسی یک بانوی اردیبهشتی نمیشه ...

ولی نه برای مرد آبانی!! جدی میگم ها

× Error Boy × 6 مرداد 1393 ساعت 15:58 http://error-boys.blogfa.com/

ب عقیدت احترام میذارم ...
شاید اینطوری باشه ...
اما من اصلن ب فال و طالع بینی اعتقاد ندارم !!!!
فقط یدونه حافظ هست ک بیشتر میشه روش حساب کرد ...
ب نظر من , نمیشه شخصیت آدما رو حدس زد و بگیم هرکسی ک تو این ماهه , حتمن این خصوصیاتو داره ...
امکانش هست ک بعضیاشو داشته باشه , اما ...

نه صد در صد. ولی یه سری چیزا هستن که نمیشه انکارشون کرد.
البته واقعیت به این شوری نیست که شرح دادم. ولی به طور عجیبی با دخترای زمستون و تابستون ارتباط دوستانه برقرار میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد