جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

این عکسای لعنتی

عکس آدما چه بدرد می‌خوره؟ یا خودش هست کنارت، می‌تونی لمسش کنی، بغلش کنی، دستاشو بگیری... یا نیست.

اگه نیست، بهتره عکساشم نباشه. عکسا فقط دلتنگی میارن...

بهتره فقط یه تصویر گنگ و مبهم از اون آدم تو ذهنت باشه. تا اینکه بخوای هر روز عکساشو ببینی، هر روز بمیری...

نظرات 9 + ارسال نظر
سمیه 6 خرداد 1393 ساعت 14:45

اینو میگی چون عکسشو داری!گاهی انقدر آدم دلتنگ میشه که دوست داره حتی مدت ها به عکسش خیره بشه.دلتنگی بدون عکس از دلتنگی با عکس بدتره! بین بد و بدتر هم بد بهتره!

نه. من همه عکسارو دیلیت کردم.

سمیه 6 خرداد 1393 ساعت 14:49

خواستم حس اون کامنتمو خراب نکنم واسه همین یه کامنت جدا گذاشتم.چه به درد میخوره نه،به چه درد میخوره.نگی چه فرقی داره که خودمو میکشم.البته شرایط روحیتو موقع نوشتن این پست درک میکنم عزیزم.

علاقه ای ندارم بگم به چه درد میخوره. به نظرم چه به درد میخوره قشنگتره

به این درد که خب وقتی مردن/مردیم یه عکس یادگاری داریم/دارن از هم لااقل !
حتی اگه نباشن هم غیر از حس دلتنگی یه حس خوب تو عکس موج میزنه معمولا ؟

اگه عکسای خوب یادآور خاطرات بد باشه چی؟

سمیه 6 خرداد 1393 ساعت 23:56

یه روز وقتی که خیلی دلتنگ شدی از کارت پشیمون میشی.مگر اینکه مرغت یه پا داشته باشه و نخوای به روت بیاری مثل چه به درد میخورت!!

فکر میکنم نظریه ات درست باشه!

مهتابـ 6 خرداد 1393 ساعت 23:58

وقتی دلتنگی داره خفت میکنه میتونی با عکسش آروم شی
من ترجیح میدم به عکسش زل بزنم و هر روز بمیرم
بغضم گرف :|

سحرخانوم 8 خرداد 1393 ساعت 14:09 http://kharash.blogfa.com

سلام. خیلی وقت بود نیومده بودم بخونمت. اون وبلاگت که از شروع باهاش بودم، سنگین تر از اوایلش شده. پیگیرت هستم.
وقتی خودتو دوست داشته باشی، دیدن عکس و اضافه کردن دلتنگی، کار بیهوده ای به نظر میرسه. حرفتو قبول دارم.

سلام سحر خانوم
شاید به خاطر اینکه احساس میکنم یه آدم دیگه شدم. میدونی، بعضی چیزا آدم عوض میکنه. یکی از همین چیزا اومد تو زندگیم

donia 8 خرداد 1393 ساعت 18:15

منم عکس دوس ندارم
چون خودش که نیس بدی هاشم یادت میره
هی به خودت غر میزنی که چرا باهاش مهربونتر نبودم
یادت میره گاهی وقتا بدی زیاد اگه بی جواب بذاری اوضاع بدتر میشه
همون خردادی رو میگما(((((((((((((((((((((((:

اگه یه بدی بزرگ میبینی ببخش، جبران بدی هیچ چیز نیست جز بد کردن خود. اگه یک نفر بده رهاش کن بره پی کارش. تو چرا بد شی؟

دختری با عینک شکسته 13 تیر 1393 ساعت 22:55

اخ گفتی
موافقم شدید
یا کسی ناراحت کنه عکسشم می پاکم

همینطور من

× Error Boy × 6 مرداد 1393 ساعت 15:52 http://error-boys.blogfa.com/

من همیشه از عکس بدم اومده ... چون بد عکسم !!!!
خیلی کم از خودم عسک دارم ....
اما عکسا چیزای خوبی هستن , حتی اگه خاطرات بدت رو برات زنده کنن !من هیچوقت از خاطرات بدی ک داشتم , متنفر نبودم !!!
اتفاقن یادآوری اتفاقای بد خیلی قشنگه !! ب نظرم جذابه ...
نمیشه ک همش خوبی باشه تو زندگیمون !!
بدیاش و سختیاش , یکم شیک و مجلسی ترش میکنه ....
:)

یه وقتایی شادی. همه چی خوبه. عکس میگیری و همیشه با دیدنش اون چیزای خوب میریزه رو وجودت.
حالا همین رو داشته باش، فکر کن یهو میفهمی هر چی بوده فقط دروغ بوده. همه اون عکسای خوب، خاطرات خوب، خنده ها، همه دروغ بوده. اونوقت یه عکس فقط تبدیل به خاطره بد نمیشه، تبدیل به احساس بد میشه. خیلی بد. من نمیتونم احساس خیلی بد رو تحمل کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد