جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

این تنهایی لعنتی

غروب پنجشنبست ولی برای من از ده تا غروب سیزده به در که فرداش مدرسه صبحی باشم هم دلگیرتره.


از ظهر که اومدم خونه دارم سیاوش گوش می‌دم و مث ابر باهار از خودم آب تولید می‌کنم.


یاد خیلی چیزا و خیلی کسا میاد تو وجودم و دلگیرم می‌کنه. نه، چرا دروغ بگم. فقط یاد یه چیز و یه کس. یه کسی که واقعا نمی‌دونم کیه...


چی می‌تونه خوبم کنه، یه اسمس؟ یه کال؟ یه دیدار؟ قطعا هیچکدوم. فقط حالمو بدتر می‌کنه. می‌چسبم به زندگیم. همین روال خوبه. همین خوبه...



در یک اقدام انتحاری جمعه‌های فرهاد رو با ویلن زدم گذاشتمش اینجا. بدون تمرین. فقط امیدوارم روح فرهاد به اسفندیار منفرد‌زاده خبر نده که نقشه ترورم رو بکشه.

نظرات 15 + ارسال نظر
باران 6 تیر 1393 ساعت 13:05

تا پستو گذاشتی ی دیقه بعدش خوندم؛پاشایی گوش بده اصن ادمو داغون میکنه ها له له له (بقوله آقوی همساده )

فدایت
این خواننده ای که گفتی رو تاحالا گوش ندادم ولی این روزای آهنگ I will Survive خیلی بهم داره فاز میده. خیلی امید و انرژی توشه.

باران 6 تیر 1393 ساعت 13:36

بییییییخیاله همه ی اینا والیباله امشبو دریاب بابا،صعووووود

امشب که مشخص نمیشه. 5 امتیاز میخواد. اگه دو تا بازیشو ببره حتما صعود میکنه. امیدوارم.

سمیه 6 تیر 1393 ساعت 14:23

چقدر لطیف و با احساس.منم همیشه با آهنگای سیاوش گریه میکنم.شاید اون کسی که به خاطرش حالت اینجوری شده نمی دونه که چقدر دوسش داری و الان داری به خاطرش مثل ابر بهار گریه میکنی،والا از این همه احساس نمیشه گذشت.البته من دلیل اونو برای تنها گذاشتن تو نمیدونم،شاید بشه به اونم حق داد!(میدونم نباید این حرفو بزنم،به هر حال من وبلاگ تو رو میخونم و دوست توام،پس باید بدون چون و چرا حقو به تو بدم،اونم تو این شرایط روحی!در اینجا حس فمینیستی و یه سری حسای دیگه که توضیح دادنشون هم سخته هم طولانی در من فعال شد !! )

خیلی چیزا هست که نمیدونی. مهم هم نیست که بدونی یا ندونی! اول نمیخواستم این کامنتت رو تایید کنم. فقط میخواستم تو یه کامنت جداگونه بهت جواب بدم. ولی الان تصمیم گرفتم کامنتت رو تایید کنم و هیچ جوابی هم ندم!
اون کس منو تنها نذاشت. منم اونو تنها نذاشتم. فقط به روند عادی زندگی ادامه دادیم...

[ بدون نام ] 6 تیر 1393 ساعت 14:59

I think u are unique

Although it needs practice but I think u play it. With your heart I mean through your heart

Life is life

You don't like Change?
But sometimes changes force our life so be willing to changes

TanQ
I dont know what to say. Im trying hard to learn but its really difficult
of course. there are somethings About Myself I Want To Change. but i dont khow how

آخرین جمله شناسنامه ات واسم جالب بود
اینم یه کامنت جدید :d

مرسی بابت کامنت جدید
ولی وبلاگت که هیچی توش نیست

سمیه 6 تیر 1393 ساعت 18:15

حق با شماست من خیلی چیزا رو نمیدونم. یه دوره ای که فکر میکنم حال روحیت خوب نبود(البته اگه اشتباه نکنم)توی اون یکی وبلاگت یه چیزایی راجع به خیانت نوشته بودی.فکر کنم اون مطالب منو به اشتباه انداخته.منم سعی میکنم توضیح اضافه تری ندم،ضمن اینکه زندگی عادی که گریه نداره عزیز!

باران 6 تیر 1393 ساعت 20:04

اره،ولی فعلا با 13 امتیاز رده دوم ازآن ماست،شما مثه دو انسان متمدن هردو ب این نتیجه رسیدید ک نیمه هم نیستید و باصلح و صفا و صمیمیت جداشدید عایا؟احسنت

متاسفانه نتونستم بازی رو ببینم. اگه همینجوری پیش بره شاید جای ایتالیا رو هم بگیره!! احتمالا دوم میشه و میره بالا و برزیل حذف میشه.

....

سمیه 7 تیر 1393 ساعت 00:41 http://asranevesht.blogfa.com

عصر 5 شنبه.....

وبلاگ داشتی و رو نمیکردی؟! چرا باز نمیشه؟

سمیه 7 تیر 1393 ساعت 20:47

این سمیه آخریه من نیستم.البته منم یه وبلاگ تازه تاسیس دارم که هنوز با خودم درگیرم که آدرسشو به کسی بدم!(اصلا شاید درست گرفتی،باز من دارم واسه خودم توضیح مزخرف میدم!کلا دچار سوتفاهمم.)راستی جوابی که بهم دادی عالی بود،علی الخصوص اون نیش بازت!

موجود عجیبی هستی جدن

اوهوم
فعلا تعطیله

اون اشکال نداره. خودت تعطیل نباشی خانوم!

لیلی 8 تیر 1393 ساعت 23:30

حرفای من همین پستته ...

سمیه 9 تیر 1393 ساعت 02:10

تو مثل اینکه روت نمیشه مستقیم به من فحش بدی هی داری طفره میری!آخه مرد حسابی موجود؟یعنی تو منو به آدم بودن قبول نداری؟حالا بماند که از نظر تو عجیب هم هستم.منو بگو دیشب وبلاگت باز نمیشد ارور میداد نزدیک بود خود کشی کنم!!

میدونستم منفجر میشی با اون کلمه ولی با این حال گفتم (شاید هم نباید میگفتم ولی گفتم و تو اون لحظه تصمیم گرفتم که بگم هرچند که میدونستم ممکن هست منفجر بشی آدم گاهی دوست داره شیطنت هایی بکنه که میدونه بقیه رو منفجر میکنه و الان دقیقا دارم فکر میکنم دارم الکی توضیح میدم درست مثل خودت!)

سمیه 9 تیر 1393 ساعت 14:47

اینبارم خوب منفجرم کردی.من ازین به بعد وبلاگت رو بدون هیچ توضیح و نظری میخونم.


یعنی تونستم به همین راحتی یه موجود رو منفجر کنم!!!
ناراحت نشو. بیا

× Error Boy × 6 مرداد 1393 ساعت 15:42 http://error-boys.blogfa.com/

قشنگـــــــــــــــــــــــــه ...
دلتنگـــــــــــــــــــــــــــی رو میگم !!!!!!!!!
دیوونه کنندست ....
اینکه ندونی واسه کی دلت تنگه !!!!
حالتو میفهمیم !!!!!!!!!!!
یک حالت طبیعی ....
و دقیقن از جایی عذاب میکشی ک نمیدونی باید چیکار کنی ؟؟؟!!؟؟!!

مرسی که میفهمی

پخ! 29 مرداد 1393 ساعت 21:22

دقیقا آبی که تولید کردی از کدوم قسمت اندام های بدنت بود؟

مشخص نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد