جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

I'm Only Sleeping

صبها وقتی از خواب بیدار می‌شوم به اولین چیزی که فکر می‌کنم اینه که چند ساعت دیگه شب می‌شه که بتونم دوباره بخوابم

 

پ.ن: به نظرم خواب مهم‌ترین اختراع بشره ولی انقدر در دسترسه که هیچوقت اونقدر که باید بهش توجه نشده. اصلا چیز ارزشمندی مثل خواب نیاز به بزرگداشت داره که خداروشکر بیتلز این خلاء رو تا حدودی پر کرده! آیم اُنلی اسلیپینگ :)



پ.ن 2: والیبالیستا عالی بودن :)

نظرات 6 + ارسال نظر
شاپری 31 تیر 1393 ساعت 22:20

آهنگ رو نتونستم بگیرم ولی مبافخم که خاب خیلی خوبه خیلی :(
الان فهمیدین من کمبود خاب دارم یا نه؟!
ولی من صبا اثن فکر نمیکنم چون چند ساعت لودینگ دارم :))


عه چرا آهنگو گوش کن حتما. فکر کنم سازندش تو همون ساعت های لودینگ اول صبح بود که خلقش کرد

لیلی 2 مرداد 1393 ساعت 08:27

منکه بکشنم از خوابم نمیزنم :))) اصلا خواب ... اووووف تعریف شدنی نیست مخصوصا اینکه رو بالش خودت باشی اونم جلو کولر :))))))

+ افتخار ایران و ایرانی شدن... دمشون گرم :)

حامل حتما. بالش خود آدم، جای همیشگی آدم. همه این عوامل موثرند

گسیخته 2 مرداد 1393 ساعت 15:31 http://www.sholex.blogfa.com

نه بابا خیلیم خوب نیس خواب

خیلی خوب نیست ولی یه کم که خوبه خداییش

شک نکن خواب مهمه ادم از بی خابی می میره ولی از گشنگی نه مدتش کمتره نسبت به گشنگی

آدم گشنش باشه بهتر از اینه که خوابالو باشه به نظرم

× Error Boy × 6 مرداد 1393 ساعت 16:10 http://error-boys.blogfa.com/

Perfect ...

خوب بود , ولی حستو تو وب نریز ...

هرکسی توانایی فهمشو نداره !

وب زدم که حسمو بریزم

pourya 28 مرداد 1393 ساعت 13:38

خخخخخخخ
من فک میکردم خودم خیلی گوشادم
اینا واسش شعر هم خوندن
مرحبا

نه جانم شوما گوشاد نیستی. آدم گوشاد که هیچوقت کامنت نمیذاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد