جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

آقای سردبیر وارد می‌شود

خب دوستان، شماره اول ماهنامه‌ای که دو هفته مشغولم کرده بود منتشر شد. چشمه توسعه. ماهنامه‌ای که سابقه 6 ساله‌ تو مازندران داره و قدیما خیلی هم خوب کار می‌کرد و کیفیت بالایی داشت. یکی دو سالی به شدت افت کرد تا اینکه از شماره 61 از من خواستن سردبیرش بشم. خب قبول کردم .

خیلی محدودیت داشتم ولی سعی کردم کار درخور و شایسته‌ای بدم بیرون. کمبود نویسنده، منابع مالی، محدودیت زمانی، بی‌تجربگی خودم! همه و همه باعث شد کار یه کم ضعیف بشه ولی داره دستم میاد چیکار باید بکنم. از بچه‌ها اگه کسی ایده‌ای داره و یا مایله تو یک بخشی باهامون همکاری کنه، همینجا بهم خبر بدین.

راستی، ماهنامه با قیمت 2000 تومن تو دکه‌های سراسر استان مازندران به زودی توزیع می‌شه. البته فروشش برام مهم نیست چون از فروشش چیزی به من نمی‌رسه!

پاییز جادویی

دلم برای پاییز تنگ شده بود. برای نم نم بارون، سرمای دلچسب هوا. برای غروب آبی کمرنگش.

دلم برای کافشنم، شالگردنم، برای قدم زدن تنگ شده بود.

چه خوبه تو دنیایی زندگی می‌کنم که هر سال حداقل یه پاییز داره :)