جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

I feel I'm falling in love :)

یه عکس پانورما از من تو دانشگاه جدید که قراره دو سال آینده درگیرش باشم! تو گیلان. هر هفته رفت و آمد سخته ولی خب جای خوبیه. خوشم اومده.

و البته چیزای خوب دیگه‌ای هم وجود داره که باعث بشه بخوام هر دفعه با ذوق و شوق برم. اولین روز که عالی بود :) چیزای خوبی که امیدوارم خوب پیش بره.

نظرات 21 + ارسال نظر
zo 20 آبان 1393 ساعت 20:11

Che asemune tamizi delam khast eshqet mostadam

عالیه! پاشو بیا

شاپری 21 آبان 1393 ساعت 00:27

CROSS MY FINGER 4 U
:)


YES,THE VIEW IS SO NICE AND YOU LOOK DIFFERENT HERE:

;))

TanQ
:)

U've Always been a good friend of mine

بهار 21 آبان 1393 ساعت 01:42

به به به:-)خوش اومدی!ایولا!
توکجا دیارمن کجا!؟;-)
اینجابهت خوش میگذره.موفق باشی

گیلانی هستی بهار؟!
آره روز اول که خیلی خوش گذشت بهم. امیدوارم هر هفته همینقدر خوب باشه!!
ممنون. تو هم هر کاری میکنی موفق باشی

بهار 21 آبان 1393 ساعت 01:46

راستی علوم تحقیقاته!؟
عباس معصومیه؟;-)

نه. رشتم تجارت الکترونیکه. مهر آستان.
عباس معصومی هم نمیشناسم

[ بدون نام ] 21 آبان 1393 ساعت 02:10

فک کن پانورما رو با پورنو اشتباه گرفتم!!!!!
خوشحالم که زندگیت به جاهای خوبش رسیده.
و گیلان که عشق است...


فک کن!!
هنوز جا داره که که بهتر بشه. هنوز کی کار دارم واسه انجام دادن
بله گیلان عشقه. دارم به این نتیجه میرسم کم کم

سارا 21 آبان 1393 ساعت 08:12 http://dokhtari-az-bahar.blogfa.com

webhaye-bahari.blogfa.com
سلام
اَدویل هستم یک عدد مُسَکِن:دی
این چه اسمیه آخه دیازپام
اما اگه میشد آدما رو به داروها ربط داد بعضی ها رو باید بیزاکودیل صدا میزدیم...
پروژه ی جالبیه!
وبلاگم فعلا آپ نمیشه ولی نذارتشو هستن دوستان میان
آمدی نظرت را بگو
------------------------------------------------------
عکس کو؟
پانورما دوز میدارم
------------------------------------------------------
مِن بابِ پست قبلیت:یه جاهایی بد نیست خدا صدای بنده هاشو بشنوه...
همه جا آره
تا هی بگیم اینو بده زِرت،تقدیم کنه،خوب نیست.زندگی میشه مث زندگیه بعضی ها...اما وقتی به خدا توکل میکنیم خدا هم نباید یه عکس العملی نشون بده؟:(
------------------------------------------------------
زیاده:(
نمیرسم همه ی مطالبتو بخونم
تازه رسیدم سرِ رنگ بپاچ به زندگیت...!

فدایت سارا
نمیخواد همه رو بخونی چیز بدردبخوری پیدا نمیشه بین این چرندیات!
رو همون پانورما کلیک کنی فیلمش میاد. یه فیلمه که چون دوربین رو چرخوندم الکی گفتم پانورما!
نمیدونم. شاید میشنوه و یه کارایی میکنه که متوجه نمیشی. شاید میشنوه ولی حوصله نداره کاری کنه. نمیدونم
امیدوارم کنکورتو اونجوری که دوست داری بدی.

بهار 21 آبان 1393 ساعت 15:54

Tike kalame amu panjalie film paytakht bud;-)
Astanaro vel kon,lahijano bechasb:-P

نمیدونم پایتخت رو ندیدم.
دانشگام آستانه هست ولی کلا تو رشت پخشم!
لاهیجان نیومدم

سارا 21 آبان 1393 ساعت 19:54 http://dokhtari-az-bahar.blogfa.com

بله بله بله
دوروست موگویید!
چقدر نظرم با جوابش طولانی شد
من به خود میبالم که اینقدر طولانی شد نظرم:دی

منم به تو میبالم که انقدر طولانی هستی

سارا 22 آبان 1393 ساعت 14:30 http://dokhtari-az-bahar.blogfa.com

اِی وای!
خــــــــــــــــــــــاک بر سرِ کافَــــر!
پس اون دختره چی شد؟
همون که میگفت مزخرفم
باهم رفتین تئاتر
اونو ول کردی پاشدی گیلان-رشت؟
که چـی آخه؟
(اینارو همه با لهنِ گلاب بخونین تو سریال شاهگوش:دی)

نمیدونم لحن گلاب چطوریه این سریال رو ندیدم ولی کلا قراره دو روز برم اونجا و بیام هر هفته. سه شنبه شب برم پنجشنبه شبش برگردم. کار و زندگیم اینجائه فکر کردی قراره بیام بمونم اونجا؟!!
بیام چیکار کنم اونجا؟!

سارا 24 آبان 1393 ساعت 09:28 http://dokhtari-az-bahar.blogfa.com

مرتضی پاشایی رفت:(
-----------------------------------------------------------------
گیلان-رشت برو
آفرین
نرفتیم نرو
بازم آفرین

میرم یه سر میزنم رشت. آستانه انقدر کوچیکه دل آدم میگیره. کلاس پنجشنبه کلاسم تموم میشه میرم تا شب رشت هستم.
سه چهار شب پیش بود (شب جمعه) با (اون پسر) رفته بودیم یه کم بگردیم. گفت مرتضی پاشایی حالش بده تو بیمارستانه. گفتم کی هست اصلا؟! گفت خوانندست. دو سه تا آهنگشو گذاشت گوش دادم. خوب بود. روحش شاد

شقایق 24 آبان 1393 ساعت 15:35

گیلان اصن کلا خوبه! ^____^
خوبم گیلانه....
اصن همه ی چیزای خوب از گیلان نشات میگیرن!^____^
دختراشم که معروفن!
خوشگل...کدبانو...مهربون...
.
.
.
البته تو که زن داری :/ برا مجردین گفتم!

نه بابا دوست دختر هم ندارم چه برسه زن! اون پست چند روز قبل که گذاشتم تموم شد رفت! نشد که بشه. در واقع به این نتیجه رسیدم رابطه ای شروع نکنم بهتره
در مورد دخترای گیلان، خوشگلشو هستم! در مورد دو تای دیگه نظری ندارم فعلا

سمیه 24 آبان 1393 ساعت 23:21

تولدت مبارک.حالا میفهمم انگیزت از شروع یه رابطه ی جدید بعد از به قول خودت تجاوزی که بهت شد چی بود؟نزدیکی به سالروز تولدت!!!!خخخخ
امیدوارم روزهات ازینم خوشتر بشه.

شروع نشده تموم شد! فقط به اندازه سه بار بیرون رفتن!

شاپری 24 آبان 1393 ساعت 23:31

فصل فصلم هجوم آبان هاست , تُف به جُغرافیای تَنهایی.. "علیرضا آذر



تولدت مبارکااااا

آخی کوچووولوو

مرسی جانم! حیف که آخر هفته ها باید برم گیلان. نشد بیام

سمیه 26 آبان 1393 ساعت 01:12

کامنتم ثبت نشد یا تاییدش نکردی؟تولدت رو تبریک گفته بودم.24 آبان.

ندیده بودم. الان دیدم. مرسی عزیزم

سارا 26 آبان 1393 ساعت 13:29 http://Dokhtari-az-bahar.blogfa.com

سلام
دیگه نمینویسه اون پسره؟
انگار قدم ما شور بود!
(اون عکسش کنار حوض پایین برج میلاد واقعا شیک بود خیلی به کت شلوارش میاد:دی بهش تبریک بگو)
---------------------------------
مرتضی پاشایی...
من و... با آهنگای مرتضی پاشایی زندگی کردیم
روز ثبت نام چشمای من
همیشه مرتضی پاشایی
روز اول که ...رو دیدم مرتضی پاشایی
اولین دعوامون مرتضی پاشایی
وقتی انصراف دادم از دانشگاه تو مسیر برگشت مرتضی پاشایی
صبح مرتضی پاشایی شب مرتضی پاشایی
حالا که رفته ... انگار که نه واقعا یه چیزی کم شده
بابابزرگم مرده بود اینقدر ناراحت نمی شدم...
تو اینترنتم نداری ببینی ملت براش ختم هفتاد میلیون صلواتم گرفتن؟!
آهنگ روزای سخت رو گوش کن ببین چه میشنوی
----------------------------------
از شمالیا بدم میاد
میکشن طرف خودشون(همیشه حق رو به خودشون میاد)
بدبختیای اخیرمم سره سه چهارتا شمالی بود...رشتی،قائمشهری،ساری،نکایی
موجودات نچسبی هستن
اَه اَه

اون پسره سرگرمه واسه خودش دیگه. نمیدونم چرا نمینویسه. اون عکسشو که گفتی ندیدم.
روحش شاد. وقتی انقدر طرفدار داره حتما خواننده خوبی بوده دیگه.
با این همه شمالی چیکار داشتی؟! من که تو ساری زندگی میکنم با این همه ملیت از شمال ارتباط ندارم!!
خودت مگه گیلانی نیستی؟ این عکسایی که گذاشتی مال کدوم دانشگاست؟ تو وبلاگت نوشتی منتظر جواب کنکوری که!

[ بدون نام ] 27 آبان 1393 ساعت 23:29

Take it easy :)
I can't come too, I catch a cold... bad one :))I love it
Sleepy... With tea and book in bed


Just enjoy your life now

سارا 28 آبان 1393 ساعت 13:11

اوه اوه اوه
جوابتو الان دقیق تر خوندم:ا
شمالی هستی
آقا شمالیا یَک آدمایین مـــــــــــــــــــــــاه
لنگه ندارن
:دی
شد دیگه!پیش اومد
این شهراهم همه نزدیک همن که!
(این نظرات منو تایید میکنی کامل تایید نکن!دعوای قومی قبیله ای درست میشه)

بلاگ اسکای طوریه که نمیتونم نظرات رو دستکاری کنم. یا تایید میشن یا نمیشن. اشکالی نداره. تو اینکه شمالیا نچسبن هم عقیده ایم. خود منم آدم نچسبی هستم. اینجا تو نت نبین. تو واقعیت خیلی آدم حوصله سر بری هستم

شقایق 29 آبان 1393 ساعت 17:19

وا!
ما تو این سه سال 3 بار بیرون نرفتیم که شما هنوز شروع نکرده سه بار بیرون رفتین!:/
تولدتم مبارک :)

تحقیقات نشون داده کوالاها تو دوره دوستی تو سه سال بیشتر از سه بار بیرون میرن. حالا شما چه موجوداتی هستین خدا میدونه!
خب ما هم کار سه سال رو تو سه روز کردیم بعد تموم شد رفت دیگه همه چی
مرسی عزیزم. تولد تو هم مبارک

سحرخانوم 30 آبان 1393 ساعت 23:05 http://kharash.blogfa.com

سلام بر هم ولایتی خودمون. تو هنوزم مینویسی؟! سالی یک بار به وبلاگت سر میزنما. ولی میبینم همچنان سر پا هستی.آفرین. گیلان خوش بگذره.

مرسی دوست قدیمی عزیز
هم ولایتی هستیم؟! نمیدونستم!
اگه اینجا هم نباشه که غر غر های مغزمو بنویسم که میپکه مغزم!
گیلان هم خوبه. پنجشنبه غروبا بعد کلاسم میرم رشت میچرخم. راضیم کلا.

سارا 1 آذر 1393 ساعت 20:12

دیازپامم رفت
خوشم میاد به هر وبلاگی پای میگذارم نویسندش مفقودالاثر میشه دور از جون!

هستم بابا تو هم که منتظر سوم هفتم و ازین حرفا.

شقایق 7 آذر 1393 ساعت 13:04

مرســـــــــــــی ^___^تفلدم مبااااالکــــــــــــ
برا آشنایی بیشتر میگم!ما موجودات مدرسه ای زیر18 سال هستیم که گشت ببیندمون میگیردمون ^___^

من به آینده شما جوونا امید دارم. آینده سازان مملکت ما هستین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد