جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

پای حرفم هم وایسادم

من عاشق کسی می‌شم که ته ته آرزوم گرفتن دستاش باشه نه خوابیدن باهاش. خودآزاری عجیبیه، ولی سبک زندگی منه. به همین هم راضیم. پای حرفم هم ایستادم



2: اینم همخونه‌ای جدیدم تو گیلان! وقتی صب بیدار شدم می‌خواستم برم دانشگاه از اون بالا باهام خداحافظی کرد. خوب نمی‌تونست حرف بزنه میگفت خداپز! عکس


3 : پی دی اف شماره 62 ماهنامه منتشر شد.  کلی زنگ و اس‌ام‌اس تبریک و تمجید از اینور اونور! امروز دختره از دو تا شهر اونورتر اومده بود منو ببینه باهام صحبت کنه!! الان انقدر جو بهم وارد شده احساس می‌کنم سردبیر روزنامه لوموند هستم! :))


4 :James Blunt از خواننده‌های باکلاس مورد علاقمه. No Tears  رو قبلا  نشنیده بودم. الان روح منو کاملا خورده. ازون آهنگای فوق العاده قویه که نمیتونم جلوش مقاومت کنم. موقع گوش دادن بهش باید حتما چشامو ببندم. یه سری تصویر میاد جلو چشام. تصاویر فوق العاده دلچسب. نمی‌تونم توصیفش کنم. نمی‌خوام همه بفهمن چی تو سرمه.



5: کمرنگم، ولی هستم. اونم از نوع خوبش 



نظرات 9 + ارسال نظر
mohammad 5 آذر 1393 ساعت 00:05 http://www.mohammad-0421.blogfa.com

هروقت عشق با همخوابی و ... همراه میشه طراوتتشو از دس میده... منم همچین عشقی رو دوس دارم :) لا اقل این عشق سطحی نیس

اون تجسم فکر معروف افلاطون در مورد عشق. واقعا همینطور هست

[ بدون نام ] 5 آذر 1393 ساعت 11:14

No tears for the life that you've led

You've had angels in your head

-It really really really really really really makes my day

It is perfect thanks :)

- what's that creature?:|:))

-Congratulations on it

Excuse me but, who u really r?
u always send me a text without any name or mail or address
I'm really carious to know ur name

سارا 5 آذر 1393 ساعت 11:48 http://dokhtari-az-bahar.blogfa.com

یکی از دوستام یه مدت افسردگی گرفت.طفلک تک فرزند بود و بچه ی طلاق
بعد ازکلی زیر و رو کردنش گفتم آخه دیوونه چه مرگته عین عزیز مرده ها شدی؟گفت یه مدت یه مارمولک میومد پشت پنجره ی اتاقم باهاش حرف میزدم.الان دیگه نمیاد.نکنه مرده باشه؟
به مرگِ خودم اگه دروغ بگم عینه واقعیته.
الان سلام منو به این گربههه برسون
و مواظب باش خیلی بهش وابسته نشی
خخخخخخخخخ
---------------------
منم تو دنیای واقعی خیلی اشمئزازم تو دید اول
همه میگن خیلی افاده ای به نظر میرسی:(
ولی دوستای صمیمیم بهم میگن دلقک
آدما حتما که نباید دنیای واقعیشون با مجازیشون بسازه
مگه ندیدی پیت بول تو اَمِریکن موزیک اِوارد چی گفت؟
الان یادم نیس چی گفت دقیق ولی چیز خوبی گفت
---------------------
پرحرفم نیستم

اونجایی رو دیدم که پیت بول عکس اون خواننده رو نشون داد و گفت عکس منه. آره باحال بود!
چی نوشتی تو مجلتون؟ کلا در چه زمینه ای مینویسی؟
البته این گربهه دوستم نشد. فقط یه کوچولو اومد احوالپرسی کرد و رفت
حالا روزی پونصد بار چی تونو به هم میزنین؟!! به هم زنتون پاره نمیشه؟! هم زدنتان مستدام!

فرانک 5 آذر 1393 ساعت 15:41 http://www.momento96.blogfa.com

1973
calling out your name
always hate me
that she goes agian
خیلی خوبه!

دوتاشونو گوش دادم. 1973 و آلویز هیت می. هر دو عالین. مخصوصا دومی که یه مدت کلا عاشقش بودم. اون دو تا هم میگیرم. ممنون

شقایق 7 آذر 1393 ساعت 13:06

چه عاشق خوبی...:(
موفق باشی :)ایشالا سردبیر لوموندم میشی.

مرسی عزیزم
عشقی که تو ذهن باشه به چه درد میخوره

شاپری 7 آذر 1393 ساعت 17:37

Opsss sorry
It's me... Ommm I thought you know me
Sorry whenever I am excited to leave a comment for you I forget to write my name
:(:))

no problem dear :)

پرى دریایى 9 آذر 1393 ساعت 01:40

کاش همه ى مردا دیدشون راجع به عشق مثل تو بود!!!

کاتگوت 15 آذر 1393 ساعت 18:41

با تمام احترامی که برات قائلم ولی کوفتت بشه هم اینکه شمال زندگی میکنی هم اینکه گربه داری

شمال یعنی انقدر سعادت داره؟! نه بابا انقدرها هم نیست! اونم گربه من نبود. من تو خونم فقط یه دونه ماهی دارم.

بیگانه 20 آذر 1393 ساعت 08:50 http://beekhabi.blogfa.com/

با اجازه دانلودش کردم، کارتون خیلی خوبه!
دست مریزاد...
فقط تنها مشکلی که داشت، صفحه آرایی بود، تو نسخه pdf که من دانلود کردم، ترتیب و توالی صفحات، یه کم مشکل داشت، ولی محتوا، موضوعات انتخاب شده، سطح مقالات خیلی بالا بود.
خسته نباشید...

البته مطمئنا تو چاپ که اینطور نشده! خروجی رو اینطوری گرفته. اتفاقا میخواستم بگم که موقع مطالعه کردن به صفحات توجه کنید ولی خب نیازی هم نبود. بیننده متوجه میشه.
متشرکم بیگانه جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد