جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

در باب مذمت مصرف‌گرایی

مهم نیست لباست  Fake باشه، مهم اینه دلت Mark باشه

نظرات 10 + ارسال نظر
*سایه* 24 آذر 1393 ساعت 00:16 http://missprismatic.blogfa.com/

صحیح

البته شما خودتون که مارکید

سارا 24 آذر 1393 ساعت 12:20

ولی وجداناْ خیلی شیک استتار کردی!
اسم خودتو گذاشتی دیازپام که کسی نشناسه،اونوقت فایل پی دی اف نشریه ای که توش سردبیر هستی رو گذاشتی با تمام مشخصات

لازم نبود انقدر راه دور بری! بری تو پروفایل وبلاگم همه چی نوشته!

سارا 25 آذر 1393 ساعت 09:50

من پروفایلا رو نمیخونم
یه جور فضولی به حساب میاد خوندنش

اصلا فضولی به حساب نمیاد. نوشتم که خونده بشه. اگه خصوصی بود که نمینوشتم

سارا 25 آذر 1393 ساعت 09:59

من خیلی گشتم
پروفایل نداری که!

زیر پستها رو اسمم کلیک کنی پروفایلم میاد

سمیه 27 آذر 1393 ساعت 18:51 http://asranevesht.blogfa.com

متاسفانه همه این دیدگاهو ندارن...

نداشته باشن. اهمیتی نداره...

پرى 30 آذر 1393 ساعت 19:54

تو رنگ مى دهى به لباسى که مى پوشى
بو مى بخشى به عطرى که مى زنى
و معنا مى دهى به کلمه هاى بى ربطى که
شعر هاى من مى شوند!

عالی بود

سارا 1 دی 1393 ساعت 12:58

علاقه مندی هات:اینکه با اسم (دیازپام) یک وبلاگ بنویسم در حالی که اسم اصلیم (محمد سفری) هست. و چک کردن مداوم وبلاگم به امید اینکه کامنت جدیدی داشته باشم
خخخخخخخخخخ
اصن جزء شرح وظایف منه علاقه مندیهای دیگرانو به جا بیارم:))))))
کیف میکنی هربار میای کلی چرت و پرت جدید نوشتم؟نه؟:دی

این بار که اومدم دیگه کولاک کردی! به اندازه پست هام کامنت گذاشتی! دستت درد نکنه! وقتی میام میبینم اینهمه کامنت تایید نشده دارم دقیقا موقع جوونیام که گوشی زنگ میخورد هیجان زده میشم!

سارا 4 دی 1393 ساعت 14:52

بله
بله
بله
بله
بله
بله
آخخخخخخخخخخخخ سیاتیگم گرفت به قرعان!
من همه ی این کامنتارو بخاطر اجر اُخرویش میذارم:دی

معصومه 22 بهمن 1393 ساعت 16:23 http://www.escape1981.blogsky.com

بله مذمت می کنم .اما دیگه بعضی وقتها احساس می کنم بهتره برگردم به همون سمت.نگاه های دیگران بعضی وقتها ناراحتم می کنه.اندک مقداری..
.....
..
.
خب چرا این سیو نمیشه من هی باید اسم و آدرس بذارم

نگاه های دیگرا رو بنداز دور. نگاه هایی که اذیتت نمیکنه رو جمع کن. باور کن میشه

معصومه 25 بهمن 1393 ساعت 14:27 http://www.escape1981.blogsky.com

نگاهها وقتی نگاههای بهترین دوستان آدم باشه خیلی تاثیر بدی می ذاره...ولی چند سالی به شدت از مارک بازی بدم اومده....چندین سال احساس می کنم مارک بازی خیلی از ادمها نشون دادن ظاهری متفاوت از درونی آلوده . درونی پوچ.درونی پوشالیه

فکر کنم قضاوت نکنی بهتره. به من و تو چه که درون بقیه چطوریه. مهم اینه که دوست نداریم باهاشون برخورد داشته باشیم. همین کافیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد