جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

مصائب بزرگ شدن

اون وقتا که جوون بودم وقتی یه میس‌کال رو گوشیم میفتاد یا یه شماره ناشناس بهم زنگ می‌زد هیجان‌زده می‌شدم، چون می‌دونستم اگه اشتباه نگرفته باشه مطمئنا یه دختر جدیده.

الان وقتی یه شماره ناشناس بهم زنگ میزنه استرس می‌گیرم، چون به احتمال زیاد یه پروژه یا یه کار یا کلا یه دردسر جدیده.

اینه که الان برخلاف گذشته اصلا گوشیمو دوست ندارم. نه زنگ، نه اسمس.


گوشی من، لطفا خاموش. هــــیــــــس...

نظرات 4 + ارسال نظر

ولی من هنوزم دوس دارم فکر کنم شماره نااشنا یکیه که از پیدا شدنش ذوق میکنم

منم اول همین حس بهم دست میده ولی یادم میاد بزرگ شدم و وقتی جواب میدم باید رسمی حرف بزنم، اس ام اس باز میکنم یاد یه کار نیمه تموم بیفتم یا کلا حالم گرفته شه!

سارا 1 دی 1393 ساعت 13:08

دبیرستانی بودم ایرانسل اومده بود دونه ای ده تومن بود هروقت شارژش تموم میشد یه سیمکارت جدید میگرفتم:)))))))
الان دیگه شارژم تموم نمیشه!
خدا خیرش بده همراه اول اگه پیامک آوای انتظار نفرسته گوشیِ من رسماً میگَنده:)

واسه من اگه اس ام اس بیاد 99.99 درصد تبلیغاته یا نهاد فرهنگی
دانشکاه.
میس کالامم مامانه ست....


حداقل استرس توش نیست!

درود.
منظورت از مصائب بزرگ شدن، بزرگ شدن ِ اون ... اونجا ... اون ...آ.ل.ت که نیست که برای شما مصیبت هایی رو در حد مصائب مسیح علیه السلام به وجود آورده؟

آقا این حرفا چیه! مراعت کن! اینجا خانواده نشسته!
نه آقا. دلت خوشه. اون که فقط یه وسیله تزئینیه. بود و نبودنش فرقی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد