جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

جملات مغرضانه ی یک عدد دیازپام

که اِهِن و تِلِپ اضافی دارد

ترک شماره 2

+ به نظرت من عاشق کدوم آهنگشم؟

      - اوووم... ترک شماره دو

+ نمی‌دونم ترک شماره دو کدومه. ترتیبشو که حفظ نمی‌کنم. اسمشو بگو

      - هر چیزی یه جایی داره. جای چیزا رو نباید یادت بره!

+ خب یه خوردشو بخون

      -  کاورش تو داشبورده. ببین خب


با هیجان ناب مخصوص خودش که عاشقشم داشبورد رو باز می‌کنه، کاور آلبوم سلول شخصی رضا یزدانی رو درمیاره، رو جلدش ترک شماره 2 رو پیدا می‌کنه. آهنگ قدیمی.


      + واای، از کجا می‌دونستی؟!

      - می‌خوای بشنویم؟

+ با صدای بلند...

بی‌خیال این حوادث راضیم به تو به رویا

به یه فنجون قهوه داغ پشت میز کار فردا

پی آهنگ قدیمی که با سوت خوب می‌زدم من

...................................................

راضیم به اینکه با هم فیلمای خوبی رو دیدیم

کتابای خوب خوندیم، موزیکای خوب شنیدیم

خودمو ادامه می‌دم تو کیوسک نبش رویا

با یه چاقو توی کتفم راضیم از این قضایا

راضیم به تو به رویا...


تو رویام سناریو شکل می‌گیره. دقیقا مث سناریوی ترک شماره 4 آلبوم خاطرات مبهم. این شبا که تنهایی بی‌هدف می‌رونم تو خیابونا. به یاد یه چیزایی...

مطمئنم اونم هر جایی که باشه، با هر کی که باشه، وقتی این آهنگ رو با گوشاش بشنوه، یاد من، یاد اون شبا میفته...

نظرات 16 + ارسال نظر

چقد خوبه که یکی آهنگ مورد علاقه آدمو براش بذاره ..

چقدر خوبه یه خواننده باشه که فقط آهنگای مورد علاقتو بخونه

فرانک 12 بهمن 1393 ساعت 17:40 http://www.momento96.blogfa.com

وای منم دقیقا عاشق همین تراکم
اصن از اول پست که نوشتید تراک شماره دو فهمیدم واسه رضا یزدانیه.
حتی تراک شماره دو دیسک دو هم زیباست:)
یا حتی تراک شماره 4 دیسک ا!

خیلی کار بدی کرده که تو دو تا سی دی زده. تو ماشین اصلا نمیشه گوش داد. ولی دوست دارم آلبومشو. همون چیزی بود که میخواستم. مخصوصا کارای مشترکش با اندیشه فولادوند

بهار 14 بهمن 1393 ساعت 02:00

ای جانم:-(بابا اشکمون درآوردی که تو دیازپام...

zahra 14 بهمن 1393 ساعت 20:14 http://a-simple-moment.blogfa.com

سلام.چقد خوشم اومد از حالِ وبلاگت.خیلی حس خوب و درعین حال مبهمی داره.تقریبا تا پستای اسفند پارسالتو همه رو خوندم.شیوه نوشتنت آدمو جذب میکنه.چقدم آهنگ دانلود کردم.مرسی :)
خوشحال میشم به منم سر بزنی.موفق باشی :)

ممنون زهرا. امیدوارم خوشت بیاد

فائزه 15 بهمن 1393 ساعت 17:49 http://like-u.blogfa.com

عالی بود :)

سارا 17 بهمن 1393 ساعت 20:03

گفتم اول یبار رضا یزدانی گوش کنم بعد نظر بدم
ولی هیچ ارتباطی نتونستم برقرار کنم با آهنگاش
موجش مث سیروان خسروی بود
این مدلی شیک فقط سینا حجازی اونم لیلی♡♡♡♡
لامصب آهنگ خونده8دیقه9دیقه
چه خبره!اصن تموم نمیشدن!تو ماشینم گذاشتم هی دقت کردم ببینم چی میگه کم مونده بود بزنم چندین عابر پیاده را زیر کنم.عابر پیاده به ...! خودم ناقص میشدم!
آهنگ برا توماشین فقط ناری ناری
حتما گوش کن
ناری ناری ناری یه گل اناری ناری با ما نامهربونی
این سبک آقای یزدانی اصن جوی که داره سنگینه
باید با فراغ بال و طیب خاطر بشینی گوش بدی
شما فقط تایید کن بگو درست میگی
الکی
مثلا من منتقدم کارم نقده
کف افکارشم که موکت کرده
مدم که پارکته
پس اگه موکت مد نیست من که شونه تخم مرغ چسبوندم درودیوار افکارم دیگه خیلی قدیمیم
مثلا مال دوره ی ژوراسیک و اینا

من کلا حرفی ندارم

سارا 17 بهمن 1393 ساعت 20:09

نظراتتونو الان خوندم
واقعا چرا رفتین خریدین؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
قانون کپی رایت و اینا فقط برا قشنگیه
من دانلود کردم
همه رم زدم رو فلش خیلی هم خوب
تازه بعدشم کلی امید جهان زدم چین و چین دامنت تورو جون مادرت=)
فقط دانلود که میکنیم قانون کپی رایت که نقض میشه دیگه.ما باید خدا و پیغمبر رو مد نظر بگیریم بقیه رو امر به معروف کنیم
اینو فراموش نکن دانلود کردی به بقیه بگو برن بخرن که جبران بشه
اینم نظرم راجع به این پست=)

همچنان ترجیح میدم سکوت کنم

شقایق 22 بهمن 1393 ساعت 11:45

به درجه ای از ماهی قرمزی رسیدم که میام همه ی نظراتو میخونم و عصبانی میشم که چرا نظر من تایید نشده بعد یادم میفته که نظر ندادم...و شاد و خوشحال وبلاگو میبندم تا دفعه ی بعد! ^___^
:(
خیلی غمگین بود...چرا یکی پیدا نمیشه شکست عشقی نخورده باشه؟:(

فدای ماهی قرمز بودنت

سارا 22 بهمن 1393 ساعت 14:33

برای اولین بار به سایتای خبریتون سرزدم=)
آریانا و اون یکی سایت اخبار استانی خودتون

فکر نمیکنم خیلی به درد بچه های اینجا بخوره! بیشتر خبریه

معصوم 22 بهمن 1393 ساعت 16:11 http://www.escape1981.blogsky.com

داشتم نوشته های قبلیم و می خوندم شما رو دیدم ...
قطعا هر وقت این آهنگ و بشنوه تمام لحظات تداعی میشه.باور کن

فرانک 22 بهمن 1393 ساعت 20:29 http://www.momento96.blogfa.com

بریزید تو فلش و اونو بزنید به ضبط ماشین و از آهنگ لذت ببرید:))
چه راه کاری دادم!!!!!

اینم راه کاریه. حتما روش فکر میکنم

آرزو 23 بهمن 1393 ساعت 22:57 http://zolf-1.blogfa.com

به نظر من که بعضی خاطرات گند میزنن به بعضی آهنگا :/

و بعضی خاطرات هم یه آهنگ رو خیلی عزیز میکنن

شقایق 25 بهمن 1393 ساعت 19:29

الآن خوشحالی از این که رفته؟
:/
ناراحتی؟
:/
شکست خوردی؟
:/
پیروز شدی؟
:/
مساوی؟
:/
باخت ما چیزی کمتر از پیروزی نداشت؟
:/

مگه جنگه که فقط مفاهیم مربوط به برد و باخت انقدر پررنگه؟ همین خوبه. حالا هر چی که هست

شقایق 18 اسفند 1393 ساعت 17:52

من که عمرا بتونیم اینقد نگاه باز داشته باشم!
ینی چی...یه مدت طولانی هرروز و هر شب با یه نفر زندگی کنی و بعد خیلی راحت همه چی تموم؟

بستگی به نوع ارتباط داره شقایق

شقایق 27 اسفند 1393 ساعت 14:07

هومممممممم...آهاااا...اممممم...آره...
از این نظر بهش نگاه نکرده بودم :/

سهره 24 فروردین 1394 ساعت 10:04

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد